Muld0991

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen geeft: "Je kunt geen... Je ontvangt een uitnodiging."

Wat ik ook doe ik kan niet mijn gebruiks onderdelen inzien. Iloggen gaat gewoonweg niet.
Ik krijg al weken de melding: "Je kunt nog geen nieuwe inlog aanmaken. Je ontvangt een uitnodiging van ons."
Heb al meer dan 35 minuten in de wacht gestaan bij Vodafone zakelijk en via het forum is ook niets hierover te lezen (tenminste: ik heb het niet gezien).
Wat nu Vodafone? 😞

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Muld0991,
Hoe log je in? Log je al in via een e-mailadres of nog steeds met je 06nummer?

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
ronbeen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
niet grappig op 2 april, kan niet inloggen op my vodafone en krijg steeds ook "Je kunt nog geen nieuwe inlog aanmaken. Je ontvangt een uitnodiging van ons" te zien. Goed spul deze verbeterde versie van my vodafone, gesponsord door KPN?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@ronbeen , ik zie dat niemand heeft gereageerd, vandaar dat ik reageer. Je hoeft niet perse te wachten op de uitnodiging. Je kunt ook naar https://www.vodafone.nl/my gaan en kiezen voor: "Ja, ik wil een account". Dan kun je direct een nieuw account aanmaken. Mocht het niet lukken dan kan de klantenservice je ook handmatig een uitnodiging sturen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic