Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,409Oplossingen
  • 1,887Discussies
  • 85.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

myvodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb sinds vandaag een abonnemnt bij vodafone. Als ik op de website van my vodafone inlog staat er dat er geen abonnement aan mijn account is gekoppeld. Dit kan je dus doen door dat er een sms...

0906 blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een erotische nummers blokkade op mijn telefoon. Deze heb ik vorige week uit gezet. Echter kan ik nog altijd geen 0906 nummers bellen. Mijn telefoon wordt door meerdere mensen gebruikt waaronde...

Nieuw wachtwoord Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Mijn moeder is haar wachtwoord vergeten en probeert een nieuwe aan te maken. Echter, als ze op de link in de email klikt krijgt ze telkens een foutmelding en wordt ze doorverwezen naar de normale...

Lente kraslot Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb mijn prepaid met 20 euro opgewaardeerd en zou via de Lucky Lente url een kraslot krijgen. Maar deze heb ik niet per mail gekregen en ook niet via de email. Hoe krijg ik dat lot? Ik wil nat...

Rekening betalen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb sinds een paar maand Vodafone hybride.Ik betaal €4 per maand voor 75 belminuten.De eerste twee maand is de betaling goed gegaan maar de betaling voor de maand juli is verkeerd gegaan aang...

Bel blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb even een vraag, ik kom elke maand iets tekort met mijn belbundel (150min) en ben aan het kijken of er een Blox is die je hiervoor aan kunt zetten. Deze Blox zijn er alleen maar mbt data, is er ...

Slechte ontvangs G2 G3 G4 Alleen-lezen Onopgelost

Na dat KPN ondehoud had gepleegd aan zendmast was de ontvangst in postcode gebied 6971LC en 6971DB erg verslechterd, na een maand van touwtrekken heeft KPN het probleem opgelost door het abbonement vr...

Goodbye! Alleen-lezen Onopgelost

Hi all, Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik na vandaag niet meet actief zal zijn op het Forum. Ik heb een nieuwe uitdaging gevonden bij een ander bedrijf, waar ik de Social Media ga opzetten. Hie...

Bevestegingsmail Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanmorgen mijn zakelijk abbonement verlengt en nieuw toestel gekozen telefonisch.Ik zal daar een bevestegingsmail van ontvangen maar heb nog niks binnen.Normaal krijg je die toch gelijk.En wete...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen