hvanleipsig

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail afluisteren werkt niet

Hallo,

Als ik mijn voicemail berichten wil afluisteren kom ik tot en met de tekst: “Wij spelen nu uw opgeslagen berichten af”.

Dan volgt onmiddellijk de tekst: “...keuze ontvangen. U krijgt nu het menu nogmaals te horen”.

Ik hoor dus geen enkel bericht. Het lijkt erop dat er tijdens het maken van de instellingen ergens iets is mis gegaan.

Kan ik de voicemail-instellingen resetten naar de oorspronkelijke instelignen ?
En zo ja, hoe kan ik dit doen ?

 

thanks

Herbert

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Hoi @hvanleipsig 

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Je kunt eventueel ook de instellingen van je voicemail aanpassen via My Vodafone trouwens. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12302Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @hvanleipsig 
Kan het niet zo zijn dat de persoon, die je heeft gebeld, gewoon heeft opgehangen en niets heeft ingesproken. Want dan hoor je ook niets en krijg je ook gelijk weer het keuze menu. Het resetten van je voicemail kan je doen via de klantenservice van Vodafone. Je kan ook een chat te starten

Anders eens proberen je voicemail uit te zetten en dan weer opnieuw aan, misschien helpt dat?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Hoi @hvanleipsig 

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Je kunt eventueel ook de instellingen van je voicemail aanpassen via My Vodafone trouwens. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Hoi @hvanleipsig 

Kijk hier: 

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic