Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kan geen sms ontvangen op mijn Galaxy S7 Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Iemand bekend met het probleem sms ontvangen Galaxy S7, kan wel sms verzenden maar niet ontvangen!!

Abasoft51 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

wat betekent geel op gepland onderhoud? Alleen-lezen Opgelost

In mij postcodegebied 9831 SW staat de ontvangt/ bereikbaarheid als geel ingekleurd. Dt betekent gepland onderhoud.De gesprekken worden , zelfs met alleen 2G ingeschakeld steeds gestoord. Waar kun je ...

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mij huidige abonnement is gestopt. Vodafone zou vandaag om 15.30geactiveerd worden. Dit is nog niet gedaan.

Elssie door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Nog steeds geen bereik op Tenerife Alleen-lezen Onopgelost

Dag, deze ochtend twee keer met jullie gechat. Nog steeds geen bereik.

Esthervn door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wachtwoord wijzigen? Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg midden in de nacht een e-mail met het verzoek mijn wachtwoord te wijzigen? Sindsdien kan ik niet meer inloggen op Mijn Vodafone en via Vodafone app? Nu heb ik opnieuw mijn wachtwoord proberen...

Pattoon door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 13 Likes

puck code aanvragen Alleen-lezen Onopgelost

goeie dag,ik wil mijn puck code aanvragen voor mijn telefoon ik kan niet bellen omdat ik uiteraard niet mijn sim kaart in kan.hoe kan ik dit het beste doen? mvg Himen

Blocked sim Alleen-lezen Opgelost

Hello . ,my sim was blocked due to several unpayed bills. I made the payment two hours ago and my sim is still blocked . Usually it takes only a few minutes,but now is been two hours . I cannot call s...

Abbonement aanbieding Alleen-lezen Opgelost

Waarom kan Vodafone voor nieuwe klanten wel een aantrekkelijke deal regelen, maar als je eenmaal klant bent is het niet mogelijk om een nette aanbieding te krijgen?

090909 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi hotspots Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik vroeg mij voordat ik ga overstappen af of jullie goede ervaringen hebben met wifi hotspots zoals KPN,Ziggo,Wifitenne Etc.En zijn er ook nadelen aan verbonden?

Dumpert door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Huawei Y6 2017 - MYA-L41 Alleen-lezen Opgelost

Help batterij was helemaal op en schakelde uit, nu doet het helemaal niets meer wil niet laden

Char door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Simkaart Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik een nieuw simkaart bestellen

Tasjke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Na betaling, niet kunnen bellen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, na betaling met iDeal afgelopen zaterdag ochtend kan ik nog steeds niet bellen

Left Bills Alleen-lezen Onopgelost

Hi,I am the 1 or Vodafone customers in here but have a big problem with no help. Here is my problem.My Client Number: *personal info removed by moderator*I have a 3 bills I do not. I made a 2 bills pa...

Toestelreperatie Alleen-lezen Onopgelost

Toestel ter reparatie naar Vodafone Schijndel gebracht afgelopen zaterdag 2 februari. Nog niet ontvangen door dynafix. Ik heb geen tel. Nummer van Vodafone Schijndel.*persoonlijke gegevens verwijderd ...

Sandra_48 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

red essential aanbieding Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil die aanbieding van red essential. Deze loopt tot zondag maar ik ga dit weekend op 1 week op vakantie en wil niet het risico lopen dat mijn telefoon het niet doet in die week. Kan ik het bestell...

jokerene door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bedrijfsabonnement zonder KvK-nummer Alleen-lezen Opgelost

Hoi,My business is in the UK and does not yet have a KvK number. How may I sign up for a Ziggo business phone without this? The website requires it during sign up. Dank je

Overstappen met Vodafone Next Alleen-lezen Onopgelost

Hi,Ik heb een abonnement bij KPN en internet en tv bij Ziggo. Nu loopt mijn abonnement eind juli af en mag ik vanaf 3 april verlengen of overstappen. Nu las ik iets over Vodafone Next. Geldt dit ook a...

Ongevraagde SMS diensten Alleen-lezen Onopgelost

Ook ik kreeg drie dure diensten in mijn SMS terwijl ik aan het werk was.. Direct uitgeschreven via Payinfo.Vodafone webcare insinueert dat ik het zelf heb gedaan, maar alle 3 zijn op exact hetzelfde t...

ColinC door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

sim vergrendeld Alleen-lezen Onopgelost

melding: Sim vergrendeld, plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iPhone te activeren.ik heb een sim only abonnement, waarom werkt dit niet?

EB1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen