ShelLuser

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone levert inderdaad vaak een beter signaal...

Hi community,

Ik ben inmiddels sinds enige dagen klant bij Vodafone en om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen heb ik beide sim kaarten in mijn telefoon (ik wil ook mijn prepaid saldo opmaken). Een bijkomend aspect is dat dit me in staat stelt om een vergelijk te maken tussen het signaal van mijn oude provider en jullie. Wel....


Dit is een screenshot van mijn mobiel gemaakt in het huis van mijn moeder. Bij mij thuis heb ik gewoon vol signaal op beide aanbieders, maar hier... Links is mijn oude provider, rechts Vodafone.

En dit zie ik dus vaker gebeuren onderweg (onderweg van mijn moeder naar mijn huis, in de trein b.v.). Meestal is het vrijwel gelijk maar het komt erg vaak in mijn omgeving voor dat ik wel signaal via Vodafone heb maar geen signaal via mijn vorige provider. Al met al voor mij een heel duidelijk gegeven dat ik een goeie keuze heb gemaakt met Vodafone.

En een goed begin is het halve werk, nietwaar?
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ShelLuser
Een netwerk is altijd lastig uit te pijlen. De ene keer zal je bij Vodafone op 1 punt prima bereik hebben en een andere keer bij een andere provider. Maar dat kan ook wel eens andersom zijn. Dat heeft met zoveel aspecten te maken: het weer, veel mensen op 1 mast enz enz. Het is daarom altijd moeilijk te zeggen of iets goed is of niet.

Gelukkig zijn er knappe bollen die elk jaar een test doen en door het hele land gaan om alles te controleren en daaruit komt Vodafone altijd goed uit de bus en geven ze wat ze beloven. Maar goed, er kan altijd een klein plekje zijn waar een provider even geen bereik heeft.

Dekking net netwerk info kan je altijd terug vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

En lees dit verhaal eens: https://www.vodafone.nl/netwerk/

Veel plezier als nieuwe klant bij Vodafone.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Goed om te horen dat je tevreden bent met je keuze ShelLuser 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic