Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Sms in Israel over Staat Palestina Alleen-lezen Opgelost

Ik reis door Israël en ik krijg een bericht van Vodafone dat ik in de staat Palestina kom! Maar er is toch helemaal geen Palestijnse staat? Het is Jordanië, of Syrië of Libanon maar toch niet Palestin...

Iddo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzoeken mobiel nummer uit Nieuw-Zeeland Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een mobile wifi gekocht in nieuw zeeland met een Sim kaart. Kan ik het telefoon nummer aan de hand van het sim nummer ergens opzoeken?

Ilse63 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vreemde kosten pre paid Alleen-lezen Opgelost

Mijn zoon heeft een prepaid sim. De mobiele data staat uit, hij heeft vrijwel overal WiFi en heeft de telefoon nodig om te bellen als hij ergens met zijn fiets gestrand is. Nu wordt er regelmatig sald...

Ledje69 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft prive informatie online staan... Snel verwijderen aub!TopicGeplaatst door: Evert-Jan Smit

Energieboy door Super Expert
  • 9812 Topics
  • 3088 Oplossingen
  • 2209 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Dit ruikt een beetje naar SLUIP reclame??Beetje vreemd dat iemand deze vraag hier komt stellen, toch??TopicGeplaatst door: Jefke142

• 9812 Topics
  • 3088 Oplossingen
  • 2209 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:ik weet het niet, maar die ruikt naar SPAM !!TopicGeplaatst door: Serkan

• 9812 Topics
  • 3088 Oplossingen
  • 2209 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:ik weet het niet, maar die ruikt naar SPAM !!TopicGeplaatst door: Serkan

• 9812 Topics
  • 3088 Oplossingen
  • 2209 Likes

• 9812 Topics
  • 3088 Oplossingen
  • 2209 Likes

Fraude nummer voor het vernieuwen van een SIM kaart Alleen-lezen Opgelost

Dag Vodafone, Ik heb op mijn telefoon meerdere SMS'jes gekregen dat mijn SIM kaart vervangen moet worden met een link naar een website die niet onder officieel Vodafone bekent staat. Dit is geen servi...

Privé-nummer en eng/raar telefoontje? Alleen-lezen Opgelost

Hallo iedereen!Sinds een paar maanden krijg ik regelmatig een telefoontje van een privé-nummer, meestal in de ochtend en soms in de middag of avond. Normaal neem ik privé-nummers niet op want het gaat...

Doorschakelen zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

Beste,in ons bedrijf wordt er vaak doorgeschakeld buiten kantooruren nu hebben wij een hoofd telefoon en daarmee schakelen wij door naar persoon B maar soms moet er in het weekend een aantal keer door...

Charon door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe simkaart Alleen-lezen Opgelost

Ik ga binnenkort waarschijnlijk een nieuwe telefoon kopen.Nu hebben alle nieuwe telefoons een nano simkaart nodig en deze heb ik niet.Ik heb alleen maar een micro sim kaart die je niet kan uitdrukken ...

Internet Nokia 301.1 Alleen-lezen Onopgelost

Is het mogelijk om de Nokia 301.1 te gebruiken met Vodafone 3G internet? Ik krijg het niet voor elkaar, error 005.

dewitaj door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon onthoudt WiFi-netwerken niet Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Samsung Galaxy Grand prime onthoud sinds kort nieuwe wifi-netwerken niet meer. Ik had het laatst in een hotel en toen moest ik iedere keer het wachtwoord opnieuw intypen.Bestaande wifi netwerken ...

verwachte duur storing en eventuele compensatie Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone, Jullie kampen sinds 13.00 vanmiddag met een storing. Erg vervelend allemaal, ook voor jullie. Ik probeer nu echter al een tijdje te achterhalen tot hoe laat de storing gaat duren, maar w...

Waarom stoppen jullie het support voor de Femtocel gebruikers ????? Alleen-lezen Opgelost

Ik woon in een dorp met zeer slecht signaal bereik van Vodafone. Ik heb jaren geleden een Femtocel aangeschaft. Dit werkte naar dikke tevredenheid. Sindskort heb ik ontdekt dat jullie gestopt zijn met...

Geen dekking Lauwersoog Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen van het forum en Vodafone:Wij zijn net gearriveerd op Lauwersoog, gemeente Groningen.Aankomende week verwacht ik meerdere belangrijke telefoontjes, huistelefoon daarom ook doorgeschakeld ...

storing Alleen-lezen Onopgelost

oke storing kan gebeuren maar ben al vanaf 14.00 niet te bereiken... da's wel erg lang ik betaal dik voor mijn telefoon enz Dus los het op oké aub

dnbeek door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing Alleen-lezen Opgelost

wanneer wordt eindelijk de storing verholpen?????????????????? dit duurt al v.a vrijdag.mijn abonnement is afgelopen dit is nu de zoveelste storing , voor mij een reden om op te stappen naar een ander...

Let op: Fraude-smsjes in omloop Alleen-lezen Onopgelost

We krijgen verschillende signalen dat er nep-smsjes worden verstuurd uit naam van Vodafone. Deze smsjes zijn niet van ons afkomstig.Indien je dergelijke smsjes hebt ontvangen adviseren we je om de afz...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen