Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

vraag en klacht Alleen-lezen Opgelost

ik heb sinds 1 sept een mobiel ab. genomen daarbij zou ik binnen twee weken een link krijgen waarbij ik kon kiezen voor een zenderpakket en antivirus echt deze kreeg ik alsmaar vorige week gebeld kree...

Wachtwoord vergeten Alleen-lezen Opgelost

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, heb een mailtje gekregen om het te resetten. Dat mailtje stuurt me gewoon terug naar de homepagina van Vodafone waar ik in moet loggen waar ik dis mijn wachtwoord niet...

Hallo welkom in Alleen-lezen Opgelost

Ik over winter in Spanje en krijg regelmatig het bericht "welkom in" en dat is prima maar waarom gebeurd regelmatig in de nachts waar ik van wakker schrikt ik denk dat dat wel beter kan.Chris van der ...

My vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Wanneer ik de vodafone app open krijg ik alle rekeningen te zien, dit komt omdat we allemaal zijn gekoppeld aan het account van mijn vader.Ik wil deze rekeningen alleen niet zien, ik kan nu nam...

Mgage Alleen-lezen Opgelost

Vandaag tot de ontdekking gekomen dat er zomaar geld via Vodafone geïnd wordt van mijn rekening door Mgage. Totaal Eur 50.Wordt het niet eens tijd dat dit niet meer kan? Lees overal dat dit vaak gebeu...

Bug gevonden op S9? Alleen-lezen Opgelost

Hai,Ik heb denk ik een bug gevonden op m'n Samsung Galaxy S9 waarbij als ik naar de app lijst ga waar je de apps kan sluiten enzo, als ik erop klik dan zie ik een app dubbel. Dus stel dat ik alleen de...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Jongens, adres staat nog steeds in dit bericht Heb ik vrijdag of het weekend ook al doorgegeven. Willen jullie dit verwijderen aub.TopicG...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen