John614

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blokkeren telefoonnummers

Kan ik bepaalde telefoonnummers blokkeren, ik heb een simpele telefoon van Nokia. Dus geen smartfoon. Ik word lastig gevallen door een 2 tal mensen die mij wel hebben geblokkeerd en het lukt mij helaas niet om deze te blokkeren. Anders ga ik een nieuw nummer aanvragen maar dan moet ik iedereen die mij wel mogen bellen het nieuwe nummer gaan doorgeven. Alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi John614
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Laten we eerst eens beginnen met vragen wat voor een Nokia toestel je hebt.
Ik weet zo uit je gesprek ook niet of je daarin nummers kan blokkeren. Vaak is het zo dat het alleen met een smartphone lukt en niet bij oudere modellen. Maar als je het type doorgeeft kan ik altijd even voor je kijken.

Als ze je echt veel lastig vallen dan zou je ook een nieuw nummer kunnen aanvragen. Je kan dit ook eerst even melden via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Vodafone kijkt dan met je mee wat het beste is om te doen en misschien kunnen ze wel iets voor je betekenen. Succes in ieder geval en ik hoop dat je snel af bent van deze vervelende mensen. Laat nog even weten wat je type Nokia is, dan kan ik wel even kijken of zoiets bestaat voor je telefoon (google kan ook voor je zoeken, dat is wat ik ook moet doen), maar hier doorgeven mag ook.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi John614
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Laten we eerst eens beginnen met vragen wat voor een Nokia toestel je hebt.
Ik weet zo uit je gesprek ook niet of je daarin nummers kan blokkeren. Vaak is het zo dat het alleen met een smartphone lukt en niet bij oudere modellen. Maar als je het type doorgeeft kan ik altijd even voor je kijken.

Als ze je echt veel lastig vallen dan zou je ook een nieuw nummer kunnen aanvragen. Je kan dit ook eerst even melden via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Vodafone kijkt dan met je mee wat het beste is om te doen en misschien kunnen ze wel iets voor je betekenen. Succes in ieder geval en ik hoop dat je snel af bent van deze vervelende mensen. Laat nog even weten wat je type Nokia is, dan kan ik wel even kijken of zoiets bestaat voor je telefoon (google kan ook voor je zoeken, dat is wat ik ook moet doen), maar hier doorgeven mag ook.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je de tips van Energieboy opgevolgd John614 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic