Hoi @jopp9
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik lees aan het eind dat je Vodafone en Ziggo account aan elkaar hebt gekoppeld. Zo ja, dan zou je eens kunnen kijken als je bij Ziggo inlogt, of je daar dan wel Vodafone ziet. Of probeer in te loggen bij je My Vodafone met je Ziggo gegevens, of andersom. Koppelen van je account was niet nodig geweest om dubbele data te krijgen (even wat extra info) Hoe lang heb je nu Ziggo en Vodafone samen? Het duurt namelijk enkele dagen voor je dubbele data krijgt van VodafoneZiggo omdat ze eerst je adres gegevens moeten controleren. Je adres gegevens moeten exact gelijk aan elkaar zijn, 1 klein foutje en ze zien het niet als gelijk. Dus controleer dat ook nog even en mocht er een fout zijn, laat deze corrigeren bij de klantenservice.
Ik kan niet in het systeem voor je kijken wat er aan de hand is, ik ben geen VodafoneZiggo medewerker, ben ook een klant, net zoals jij. Maar ik denk dat je met bovenstaande al wel bent geholpen 🙂