Goedemorgen,
Ik kom niet in my vodafone en krijg nu ook bericht dat me bundel leeg is. Maar zie in de SMS dat de dubbele data niet actief is ondanks dat ik ook een ziggo abonnement heb en deze aan elkaar is gekoppeld.
Kan iemand mij helpen.
gr sebas
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @jopp9
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik lees aan het eind dat je Vodafone en Ziggo account aan elkaar hebt gekoppeld. Zo ja, dan zou je eens kunnen kijken als je bij Ziggo inlogt, of je daar dan wel Vodafone ziet. Of probeer in te loggen bij je My Vodafone met je Ziggo gegevens, of andersom. Koppelen van je account was niet nodig geweest om dubbele data te krijgen (even wat extra info) Hoe lang heb je nu Ziggo en Vodafone samen? Het duurt namelijk enkele dagen voor je dubbele data krijgt van VodafoneZiggo omdat ze eerst je adres gegevens moeten controleren. Je adres gegevens moeten exact gelijk aan elkaar zijn, 1 klein foutje en ze zien het niet als gelijk. Dus controleer dat ook nog even en mocht er een fout zijn, laat deze corrigeren bij de klantenservice.
Ik kan niet in het systeem voor je kijken wat er aan de hand is, ik ben geen VodafoneZiggo medewerker, ben ook een klant, net zoals jij. Maar ik denk dat je met bovenstaande al wel bent geholpen 🙂
Hoi @jopp9
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik lees aan het eind dat je Vodafone en Ziggo account aan elkaar hebt gekoppeld. Zo ja, dan zou je eens kunnen kijken als je bij Ziggo inlogt, of je daar dan wel Vodafone ziet. Of probeer in te loggen bij je My Vodafone met je Ziggo gegevens, of andersom. Koppelen van je account was niet nodig geweest om dubbele data te krijgen (even wat extra info) Hoe lang heb je nu Ziggo en Vodafone samen? Het duurt namelijk enkele dagen voor je dubbele data krijgt van VodafoneZiggo omdat ze eerst je adres gegevens moeten controleren. Je adres gegevens moeten exact gelijk aan elkaar zijn, 1 klein foutje en ze zien het niet als gelijk. Dus controleer dat ook nog even en mocht er een fout zijn, laat deze corrigeren bij de klantenservice.
Ik kan niet in het systeem voor je kijken wat er aan de hand is, ik ben geen VodafoneZiggo medewerker, ben ook een klant, net zoals jij. Maar ik denk dat je met bovenstaande al wel bent geholpen 🙂
Hallo kan iemand mijn Vodafone account ontkoppelen van mijn Ziggo account??
Ik heb geen Ziggo meer en ik kan ook niet meer inloggen in de Vodafone app, krijg steeds een melding dat er iets kapot/stuk is en ik heb ineens een voicemail die ik nooit heb ingeschakeld kan je die uitzetten??
Hoi @amina janmohame
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Lycke er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Lycke kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Lycke toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Lycke je berichten.
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
Hoi @jopp9,
Ik kan me voorstellen dat je ook gebruik wilt maken van de gratis extra's. Had je al contact gezocht met mijn collega's en hebben zij het kunnnen oplossen voor je? Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik het graag. Je mag mij hiervoor een privebericht sturen.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Via deze link kun je een bericht sturen.
@amina janmohame je mag de gegevens naar mij sturen in plaats van naar Lycke. Ik help je graag verder met het ontkoppelen van de accounts.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.