Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,311Oplossingen
  • 1,802Discussies
  • 83.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Voicemail box resetten Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Via de website van Vodafone lukt het mij niet om mijn voicemail uit te schakelen. Via 12330 krijg ik te horen die dat het niet mogelijk is. Kan iemand mij helpen om mijn voicemail uit te schake...

4g Alleen-lezen Onopgelost

4g werkt niet op mijn nieuwe samsung a42. Op mijn vorige galaxy s10 probleemloos. Heb inmiddels alle samsung tips uitgevoerd, zonder succes.

Ziggo Alleen-lezen Opgelost

mijn Vodafone account is gekoppeld aan mijn Ziggo account en daarom hebben we, als het goed is, toegang tot HBO. Alleen gebruiken we dat nooit. Nu weet ik dat je ook kan kiezen voor extra sportkanalen...

Voicemail Alleen-lezen Opgelost

Hallo Ik kan al jaren mijn voicemail niet instellen. Nooit echt nodig meer gehad. Maar nu wel. Voor belangrijke telefoontjes op te vangen. Als ik 1233 bel krijg iknte horen your not provision for voda...

Verlenging abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik ben al jaren klant bij vodafone. Nu probeer ik al paar keer te verlengen, maar op 1 of andere manier is dat moeilijk. Verlenging telefonisch gedaan. Dit is goed gegaan, tot ik dag erna door iemand ...

Account Alleen-lezen Opgelost

Dag, Ik wil graag Ziggo en Vodafone samenvoegen. Want wil graag de korting op de factuur omdat ik beide heb samen met dubbele data. Moet account gereset worden? voor beide gebruik ik: ****** geld voor...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen