Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

nederlandse telefoonnummers Alleen-lezen Opgelost

vodafone ik word gebeld door onbekende nummers en als ik terug bel zeggen ze dat ze mij niet gebeld hebben. allemaal nederlandse vaste nummers

asies door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontvang geen e-mails Alleen-lezen Opgelost

Beste, 5dagen geleden en daarna iedere dag, heb ik geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen van MyVodafone. Tot op heden heb ik nog geen e-mail ontvangen met daarin de link. Toch ontving ik zojuist ee...

Sebash door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aankopen bij derden op de rekening? Alleen-lezen Opgelost

Hi, We're with the customer number: *moderator edit: privacy* and we've always had the “Aankopen bij derden” cost on the invoice. For this month's invoice *moderator edit: privacy* , it's even up to 1...

Hitron door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

factuur inzien na beeindigen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik ben sinds 21 april jl. geen klant meer bij Vodafone en de app werkt ook niet meer. Nu heb ik een sms-je ontvangen dat mijn rekening voor mei klaarstaat. Ik ga er vanuit dat dit een (credit) eindafr...

Nancy73 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Al 30 dagen geen inkomende oproepen of internet Alleen-lezen Opgelost

Hallo, hebben meer mensen last van geen bereik/inkomende oproepen. Nadat het abonnement is verlengd en vast is gaan hangen in het systeem? ik ben namelijk al 30 dagen niet te bereiken en vanaf Vodafon...

KeesB86 door Liefhebber
  • 24 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Voorwaarden van particulier abonnement afsluiten via zakelijk Alleen-lezen Opgelost

Ik heb laatst de helpdesk gebeld met de vraag of ik een particulier abonnement kan afsluiten met BTW specificatie. Dat was mogelijk via de zakelijke afdeling. Ik heb toen even bij zakelijk gekeken en ...

door punten gekochte bundels hoe lang geldig? Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik kreeg net mn update verdiende punten saldo community rewards nu vraag ik mij af, stel ik koop een data bundel van die punten hoe lang is dat dan geldig? Bedoel eigenlijk zijn dit dag bundels of...

Nogeenik door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

kan niet gebeld worden vast toestel buitenland Alleen-lezen Opgelost

men probeert mij te bellen vanaf een vast nummer in Curacao, maar krijgen geen verbinding met mijn mobiel. Hoe kan dat?

Yllod door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

overstappen Alleen-lezen Opgelost

Beste Ik ben op zoek naar een nieuwe provider en ik ben benieuwd wat jullie mij eventueel te bieden hebben ik zit momenteel bij telfort / kpn ik heb alles in 1 me tv en telefoon omdat ik mij tv bij kp...

l.kaffa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone netwerk ineens verdwenen Alleen-lezen Opgelost

Afgelopen Woensdag is mijn telefoon netwerk ineens overgesprongen op Proximus en is Vodafone nergens meer te bekennen. Ik heb geprobeerd handmatig het netwerk op te zoeken, maar staat niet in de lijst...

problemen met toevoegen extra red together met nummerbehoud Alleen-lezen Opgelost

Zijn er meer leden die problemen hebben met het toevoegen van een nummer in de red together bundel? ik probeer al sinds december 2019 een nummer erbij te krijgen. Elke maand mag ik zelf met Vodafone b...

Anne. door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Inloggen op de Community Alleen-lezen Opgelost

Waarom is het inloggen bij de community zo lastig? Kan dit niet makkelijker of via een app?

Petra72 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

0900 nummers kan ik niet bellen: geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Wilde gisteren Abn bellen (0900 0024). Maar nummer is geblokkeerd ondanks dit in My Vodafone als niet geblokkeerd staat. Wat kan ik doen? Gr. Barry

BarryD door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

interne opslag Alleen-lezen Opgelost

Mijn Galaxy geeft aan dat apps niet meer goed werken omdat het geheugen vol is.. Ik heb foto's en video's verwijderd maar het probleem houdt aan

esthetica door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet inloggen Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik kan niet inloggen kan je mee helpen 

husniyexx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S20 samen met Galaxy Buds geleverd? Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Zojuist abbonement verlengd en een Galaxy S20 erbij besteld. Nu zie ik bij Samsung dat een S20 (tijdelijk) geleverd wordt met Galaxy Buds oordopjes. Geldt dit ook als je een nieuwe S20...

Haas08 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vastlopen contacten op nieuwe iPhone Alleen-lezen Opgelost

Ik heb net een nieuwe Iphone 11. Bij mijn oude telefoon (iphone 8 ) had ik ook al het probleem dat mijn contacten vastlopen. Dat ik geen nummers kan opslaan, en dat het heel lang duurt voordat ik een ...

Laurienxx door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

sms code werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Mijn vrouw ontvangt WEL sms code (al keer of 5) maar elke keer werkt deze niet. telefonisch 1201 zijn jullie ook niet bereikbaar *privegegevens verwijderd door moderator* eventueel via mijn telefoon *...

Timmers33 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Amazenov - kosten in rekening gebracht terwijl ik niets heb. Alleen-lezen Opgelost

Wie heeft dezelfde problemen? Vodafone schrijft bij mij 5 euro per week af voor Amaxenov en Recreoplay terwijl ik daar geen abonnement heb Ik heb zelfs zwart op wit dat amaxenov mij mailen dat mijn zo...

Rene2208 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen