Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,072Oplossingen
  • 1,451Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Data verdelen Teambundel? Alleen-lezen Opgelost

En dat voor een zakelijk abonnement met 5 gebruikers / red connect Nu heb ik er al wat over gelezen maar toch…. toch nog even vragen,… Onlangs is de Teambundel aangezet en zag dus mijn 5GB veranderen ...

Yaroon door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

automatische incasso aanzetten Alleen-lezen Opgelost

Zojuist wordt er voor de 2e maand aan mij gevraagd een 'eenmalig bedrag' van 4,57 te betalen. Erachter gekomen dat dit 'administratie kosten' zijn omdat ik geen automatische incasso heb. Zie alleen ho...

Colinoo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Hulp bij afsluiten Red Together Extra Alleen-lezen Opgelost

Wens is 1 nieuwe Red Together koppelen met 2 Red Together Extra’s. Status is als volgt: - 2 contractovernames zijn gedaan, helaas net voor - 1 Red Together is afgesloten Ik probeer sinds begin januari...

asjemenau door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Betalings achterstand Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een betalings achter stand bij jullie via preventel alleen hoe kan ik het bedrag over maken en hoeveel moet ik over maken? M. V. G chazz vermeulen windsant

Werkvakantie Gambia Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een Red together abonnement en nu is mijn vraag: Mijn zoon gaat op werkvakantie met school naar Gambia. Nu zie ik dat Gambia onder uitzonderingen valt. Zone 1 is EU, zone 2 is wereld en ...

Dubbeltje door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

iPhone Xr 64 GB geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Het wil wel eens voorkomen dat je je [6 cijferige] pincode ontschoten is om het toestel te ontgrendelen. Normaal gesproken zit dat gewoon in je hoofd. Helaas vanmorgen dus niet. Om FaceId te ontgrende...

Meete125 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Wij kunnen meer dan 16 dagen niet gebeld worden vanweg een vastgelopen order Alleen-lezen Opgelost

Vanaf 11 januari 2020 is een van onze telefoonnummers niet bereikbaar door een zogenaamde vastgelopen order bij een simkaart wissel. Ik heb tot nu toe elke werkdag gebeld en meer dan 20 keer contact g...

RC01 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummer van Vodafone is opnieuw beschikbaar gesteld door Youfone Alleen-lezen Opgelost

Gisterenochtend werd ik wederom gebeld door een meneer die aangaf ook mijn mobiel nummer te hebben. Een nummer wat ik al meer dan 20 jaar heb en sinds 28 aug 2017 via Vodafone. In eerste instantie nam...

apple id is anders dan mijn vodafone Alleen-lezen Opgelost

Mijn Apple ID komt van Hotmail. ik gebruik Gmail voor Vodafone gerelateerde dingen. Apple music geeft aan dat het account verlopen is sinds 20 Januari. Maar dat was 3 maanden gratis. Van Apple. Ik heb...

Sinds overstap van Vodafone naar T mobile onbereikbaar voor Vodafone nummers Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een maand heb ik geregeld dat mijn zoontje overgestapt is van Vodafone naar T mobile met nummerbehoud. Nu blijkt dat hij niet meer gebeld kan worden door mensen met een Vodafone nummer, waaronde...

Gogh door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

afchrijfdatum Alleen-lezen Opgelost

Kan ik zelf kiezen wanneer de abonnement kosten worden afgeschreven   

Elvie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail zonder dat ik ben gebeld Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg vaak een melding van mijn voicemail dat ik een nieuwe voicemail heb. Dit terwijl ik niet gebeld ben. Mijn telefoon gaat niet over en er is ook geen gemist gesprek. Er is ook niets te horen op...

BoBelle door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 11 los kopen Alleen-lezen Opgelost

Kan je de iPhone 11 ook kopen zonder en abonnement?

beheer van alle zakelijke nummers in app? Alleen-lezen Opgelost

Gegroet, sinds vandaag een Vodafone gebruiker, enkele uren geleden de aansluiting geactiveerd van 5 zakelijke nummers. Vooralsnog ging alles vlekkeloos en ben ik alles aan het uitvogelen. de eerste 2 ...

Yaroon door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

voor een half jaar naar nieuw zeeland Alleen-lezen Opgelost

Dag, ik ga binnekort naar Nieuw Zeeland en wil hier ook graag gebruik maken van roaming. Ik zou dit echter het liefste nu al regelen zodat ik op het moment van aankomst meteen bereikbaar ben. Kan dit ...

abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik heb 11-01-2020 een nieuw abonnement bij jullie afgesloten op telefoonnummer: **moderator edit: privégegevens verwijderd** Vervolgens een mail gekregen dat dit goedgekeurd is en heb ...

phishing? gehackt? Alleen-lezen Opgelost

Ik bel zojuist vanuit het buitenland met mijn Nederlandse nummer naar Nederland: de ontvanger ziet een Engels nummer in het scherm, ipv mijn eigen 06-nummer: +441207503673 wat is er aan de hand?

Talitatel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe samsung Alleen-lezen Opgelost

Goede morgen Wil mn abbo verlengen maar wil weten wanneer de nieuwste samsung bij jullie binnen komt Mvg Suzanne v wijngaerde

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen