Hoi
Remo Ik kan mij voorstellen dat je een beter aanbod wilt, zeker omdat je zolang klant bent.
De actie met de dubbele data etc. is een actie tussen Vodafone en Ziggo. Hiervoor moet aan bepaalde voorwaarden voldaan worden. Voldoe je niet aan de voorwaarden, dan is het helaas ook niet mogelijk om gebruik te maken van dubbele data of een eventuele korting die hier bij hoort.
Het heeft dan ook geen zin om via Facebook of Twitter een bericht te sturen. Dit is namelijk geen verkoopafdeling of migratie afdeling
Energieboy Het enige wat ik voor je kan regelen is dat je gebruik kunt maken van Friends and Family zodra je mag verlengen. Meer hierover lees je
hier.
Mocht je er gebruik van willen maken, dan stuur mij een privebericht met daarin je e-mailadres.
Ik kan je helaas geen andere aanbieding doen. Mocht je tussentijds je abonnement willen aanpassen, dan kan dit via mijn collega's van de afdeling mogratie. Mocht je een ander aanbod willen, dan kun je hiervoor contact opnemen met mijn collega's van de afdeling verkoop. Zij kunnen je een persoonlijk aanbod doen, op het moment dat je mag verlengen.