Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,682Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Telefoon kan netwerk niet vinden, simkaart mogelijk niet actief Alleen-lezen Opgelost

Mijn zusje heeft sinds kort een nieuwe telefoon, maar daarmee kan ze niet internetten, bellen of smsen. Ik heb geprobeerd de APN instellingen van vodafone handmatig in te stellen, maar helaas zonder s...

tedjuuh19 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

wisselen nummers tussen 2 abo's Alleen-lezen Opgelost

Stel ik heb 2 Vodafone abonnementen, kan ik dan de nummers onderling laten wisselen?Deze abonnementen hebben een verschillende einddatum en 1 wil ik beëindigen terwijl ik de ander laat doorlopen.Ik wi...

Lexy70 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

inloggen my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hello,Ik ben op reis en kan ineens niet meer inloggen op mijn vodafone account, zowel app als online.Geprobeerd nieuw paswoord aan te maken maar daarmee kom ik zowel online als de app niet in. Via de ...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Spam!TopicGeplaatst door: fedrtert

Energieboy door Super Expert
  • 10555 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes

Kan je worden afgeluisterd door je telefoon? Alleen-lezen Opgelost

Ondanks dat mijn dochter de microfoon op haar iPhone heeft uitstaan voor alle apps, denken we dat zij wordt afgeluisterd. Na gewone gesprekken (dus niet gebeld) waarin o.a. 'Jeep' en 'eiersalade' ter ...

deRaafjes door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Langdurige storing Spanbroek/Obdam Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone,Wij hebben in Spanbroek en obdam al wekenlang slecht netwerk. Zo heb je H dan weer h+ 4H en 4G+ en dit gaat de hele dag zo door. We zijn nu al een week of 5 bezig met dit issue. Ik zou ...

xsjlo door Stamgast
  • 69 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Apple Watch 4G LTE Nederland Alleen-lezen Onopgelost

Het is een grote schande dat Vodafone in Nederland nog steeds geen 4G ondersteunt voor de Apple Watch. Ik werk in Duitsland en heb daar het 4G abbonnement bij Vodafone en het werkt echt perfect. Hoezo...

Probleem met Dual-Sim in Samsung S9 Alleen-lezen Opgelost

Hi allen,Ik heb 2 Simkaarten in mijn telefoon, 1 van het werk en 1 prive. Het is een tijd goed gegaan, maar de laatste tijd krijg ik steeds vaker de melding: Geen Sim-kaart geplaatst:Dan is de Simkaar...

markbase door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Uitleg rekening extra kosten Alleen-lezen Opgelost

Op mijn rekening krijg ik alleen een eind bedrag te zien maar geen uitleg waar de extra kosten vandaan komen. Hoe zou ik dat ook kunnen zien en vooral waar?

SGR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy A7 2018 prijsverschil Alleen-lezen Opgelost

is er een wezenlijk verschil tussen de galaxy a7 2018 die vodafone leverd en een los gekochte want het verschil van 288 met 349 is best veel

mc skull door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vannacht is door een storing tijdens het onderhoud mijn btg Alleen-lezen Onopgelost

Mijn 10GB internet dag bundel voor 2 stond automatisch om vannacht te verlengen en sindsdien is er nix meer over van mijn btg 6,15 euro en heb ik geen internet alsnog. Het begon toen de onderhoud bego...

Pokeflee door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Werkzaamheden My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,Komende nacht vinden er werkzaamheden plaats aan de My Vodafone app en My Vodafone webpagina. Deze werkzaamheden zullen plaatsvinden van 23:00 tot 02:30 uur.Tijdens deze werkzaamheden i...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Spam!TopicGeplaatst door: fedrtert

• 10555 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes

Geld terug Alleen-lezen Opgelost

Wanneer mag ik mijn geld terug ontvangen er staat dat het in september verwerkt is maar heb tot op heden nog niets terug gehad...

Shina door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toestel blijft zoeken naar netwerk in het buitenland. Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in het buitenland en mijn iphone blijft maar 'zoeken' aangeven. Alles al gedaan. Uit/aan, reset, instellingen gereset, sim erin en eruit etc. Toch blijft mijn telefoon alsnog 'zoeken'.Moderator...

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant z’n mail staat online!!TopicGeplaatst door: marcdeboer1975

• 10555 Topics
  • 3277 Oplossingen
  • 2516 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen