Hoi
woudenberg.t Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend om dit allemaal te lezen. Ik begrijp dat je er geen vertrouwen meer in hebt want er gaat nu van alles mis en je zou het liefst iets zwart op wit willen hebben. Het vervelende is dat we hier op de Community niet zoveel kunnen doen omdat dit een klanten helpt klanten Community is en daarom niemand je een duidelijk antwoord hier kan geven. Een moderator kan het alleen oppakken en doorzetten naar de juiste afdeling maar meer dan dit kunnen ze ook niet. Dit alles heeft te maken met de nieuwe Privacy wetgeving.
Je zal de persoon, die je hebt gesproken, echt mondeling moeten geloven en anders zou je een
chat kunnen starten met Vodafone om het zo zwart op wit te hebben. Eventueel kan je ook een bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Dan kunnen die met je mee kijken en je antwoord geven, dan heb je het ook vast staan. Aangezien Vodafone je heeft laten weten dat je abonnement is gestopt (order geannuleerd) en dat je gerust weer een nieuw abonnement met toestel kunt afsluiten, zou ik daarop vertrouwen. Dat zeggen ze niet zomaar, maar je kunt het altijd nog even navragen via bovenstaande en dan heb je het zwart op wit
😉Hoop dat het je allemaal lukt en dat je volgende bestelling wel goed aankomt. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het goed is gekomen. Succes!