Het is en blijft een vervelend probleem.
Wel ben ik blij met het aantal reacties op deze door mij gestarte thread.
Gedeelde smart is halve smart, zeg maar.
Het klopt overigens inderdaad dat als ik onderweg ben, ik er geen last van heb, maar als ik thuis ben de verbinding regelmatig hangt.
Ik vraag me af wat dat precies inhoudt.
De 'auto disconnect' reg tweak die ik heb geprobeerd lijkt helaas niet te werken.
Het zou mooi zijn als er ook officiële reacties van de kant van Vodafone en HTC zouden komen.
Groet,
Jan
Voor een aantal weken terug heb ik opnieuw contact gehad met Vodafone. De rom update is ook beschikbaar gemaakt voor Vodafone toestellen. Dit zou de oplossing moeten zijn... Ik heb de rom ge-update maar zonder resultaat. Het probleem is bekend bij de Vodafone data afdeling. Het vervelende is echter dat je een schriftelijke klacht indient bij Vodafone ssv. Dit heb ik inmiddels ook al een aantal keren gedaan. Zij wijzen naar HTC. Ik krijg na een schriftelijke klacht bij HTC keurig een mail met daarin een terug verwijzing naar Vodafone. HTC heeft een overeenkomst met Vodafone waarin staat dat Vodafone klanten terug verwezen moeten worden, aldus de brief van HTC. Na ruim vier maanden vind ik het wel welletjes. Ik heb echt alles geprobeerd. Het klopt dat het probleem zich voordoet in 3G. Als je lang met het toestel op één locatie bent hangt de verbinding. Mensen die de hele dag door reizen zullen het dan ook niet merken aangezien hier regelmatig van verbindings sterkte wordt gewisseld. Ik begin er steeds sterker over te denken om dit probleem aan te melden bij de geschillencommissie telecommunicatie. Het lijkt er niet op dat Vodafone haar verantwoordelijkheden neemt en met een oplossing komt voor gedupeerden.