De setting via HD2 Tweak 1.2.0. lijkt bij mij zijn vruchten af te werpen.
Ik heb de tweak net geïnstalleerd.
Het zijn reg settings die in een app zijn verwerkt.
Aan de connection settings zag ik dat deze al op 1 minuut stond, door een eerder uitgevoerde tweak.
Bij mij werkt het dus helaas niet.
Bij problemen met de verbinding kan deze vaak niet worden verbroken. Wel met de hand overigens, maar niet door de tweak.
Jammer.
Next!
Groet,
Jan
Hallo daar allemaal!
Gisteren zag ik op de HTC site een (nieuwe) Vodafone ROM update staan, tezamen met een facebook update (waar ik ook problemen mee heb) en nog iets over java.
De datum van de ROM staat op 25-03-2010, maar ik heb hem nog niet eerder gezien terwijl ik nog regelmatig de support site van HTC in de gaten houdt.
Heeft iemand toevallig deze ROM update al gedaan ? En zo ja, heeft dit enigzins geholpen ?
Zelf heb ik geen Vodafone branded toestel en draai momenteel nog op de ROM 1.66.404.1 omdat deze nog het beste functioneert tot nu toe.
Groeten Roy
Ik heb ook de 1.66.404.1 op mijn unbranded HTC. De Vodafone versie is alleen voor branded toestellen van Vodafone. Mij jouw serienummer lukt het ook niet om deze rom te downloaden.
Ik heb de Vodafone rom update wel al uitgevoerd.
Volgens de helpdesk moet dit de oplossing zijn.
Bij mij werkt het NIET.
Ik las op een engelstalig forum dat de htc rom update ook NIET helpt.
Inmiddels heb ik het toestel weer opgestuurd voor reparatie.
Hopen dat er nu wel wat uit gaat komen.
Vodafone leest overigens wel mee op dit forum.
Wellicht dat ze met de verzameling oplossingen die niet helpen wat kunnen doen.
Ik ben erg benieuwd of de reparatie gaat helpen. Dat zou betekenen dat het hardware is. Persoonlijk geloof ik daar niet in, maar ik laat me graag verrassen. Houd je ons op de hoogte?! Als het wel de oplossing is breng ik hem meteen weg.
Start-instellingen-verbindingen-netwerk geavanceerd.Stel in Alleen HSDPA inschakelen.Opslaan en klaar is keesBij mij geen weigeringen meer sindsdienKor
Stel het maar eens in en probeer, werkt met alle verbindingen tot en met hsdpa.Als het niet lukt zet je het zo terug, maar test het nou even....!kor
Hoi,
De instellingen had ik toch maar bekeken en ik zag inderdaad dat dit nog los stond van GPRS verbindingen etc..
Maar ik heb de setting zoals je hebt aangegeven nu inmiddels al enkele weken draaien en het heeft bij mij geen enkel effect gehad.
Zit nog steeds met dezelfde problemen helaas.
Groeten Roy
Ook ik heb de "HSDPA Only"-instellingen geprobeerd. Helaas zonder succes.
Echt waardeloos dit probleem.
Heb wederom contact gezocht met BelCompany want ik ben het echt zat. Op de één of andere manier komt er maar geen reactie.
Groet,
Jan
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.