Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,321Oplossingen
  • 1,791Discussies
  • 84.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Htc Desire Hd & Desire Z Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag, Ik kan vanaf nu mijn abonnement verlengen, graag wil ik weten of deze toestel binnekort verkrijgbaar zijn. Hier zit ik namelijk op te wachten  Alvast bedankt voor 't antwoorden!

Blox Internet Alleen-lezen Onopgelost

dag,ik wil graag onbeperkt internet op mijn mobiel maar ik snap niet helemaal hoe blox werkter staat dat je het aan moet zetten maar betekend dat dat je elke maand 10 euro moet opwarderenen dat er dan...

Samsung Galaxy Apollo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb sinds kort een SGA en moet zeggen dat ik zeer tevreden hier over ben. Nadeel vind ik het programma (Samsung kies) die niet eens communiceert met mijn mobiel. Mij luk het niet in Windows ...

Vodaphone Prepaid Mobiel For Windows 7 Alleen-lezen Onopgelost

Hello,I have a Vodaphone Prepaid Mobiel op je laptop USB-modemstick. Does anyone know how I can use this on my computer with Windows 7? Is there software or an update that I have to download?Many than...

Samsung Galaxy Apollo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb sinds kort een SGA en moet zeggen dat ik zeer tevreden hier over ben. Nadeel vind ik het programma (Samsung kies) die niet eens communiceert met mijn mobiel. Mij luk het niet in Windows ...

Nokia Mail Alleen-lezen Onopgelost

Nadat bleek dat Nokia mail geld gaat kosten heb ik de software verwijderd om weer met de standaard email mogelijkheid van de N97 te werken.. Onder toepassingen de toepassing verwijderd maar elke keer ...

Nokia Messaging Betaaldienst? Alleen-lezen Onopgelost

Hi all Weet iemand of de nieuwe email client van Nokia (Nokia Messaging) binnen de bundel valt van Vodafone? Ik heb een web-sms-bel abo en wilde na een reparatie opnieuw Nokia mail op de N97 zetten.. ...

Belsmsweb Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik wil graag een samsung wave. Nu wil ik er een BelSmsWeb 150 abonnement bij. Ik heb gezien dat het allemaal in 1 bundel zit maar... Als ik nou ga internetten gaat dat dan van me minuten of...

Nokie N97 Bluetooth Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 2 weken is de Blue Tooth van mijn Nokia N97 uitgevallen. Als ik de Bluetooth aan wil zetten komt de melding "Kan Bluetooth bewerking niet uitvoeren". Hierdoor is handsfree bellen in de auto en s...

Vodafone Prepaid Carefree Internet Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hi, sorry for writing this in english, but I am a student on exchange and my dutch is very poor.I have the prepaid card and carefree internet BloX on my iPhone. It was fine for 2 weeks until last nigh...

Sms Alleen-lezen Onopgelost

Wie kan mij vertellen hoe ik in een keer alle sms wis op de samsung GT-i8320?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen