Al jaren ben ik klant bij Vodafone, nooit echt serieuze problemen gehad … maar sinds de laatste paar maanden valt de mobiele telefoonverbinding IN en RONDOM de woning gewoon weg tijdens het bellen. Bijzonder vervelend natuurlijk.
Contact opgenomen met Vodafone Klantenservice via de Chat want bellen is niet zo betrouwbaar 😉 … De medewerker kon niet een goede oplossing vinden maar had er wel een Case van gemaakt.
Paar dagen later krijg ik via een non-reply mail van Vodafone te horen dat de oplossing “Bellen via Wifi” is. Handige oplossing daar mijn telefoon S5 Neo dit niet kan, wat bekend is bij Vodafone.
Voordat ik de stekker er zelf maar uittrok (weg zou gaan bij Vodafone) heb ik alsnog zelf maar de klantenservice benaderd om te kijken of er nou echt niet iets mogelijk was. De chat-mederwerker was erg verbaasd over de mail en wilde zeker nog diverse andere opties proberen alvorens er echt gezegd gaat worden “trek de stekker er maar uit”. Het eerste wat gedaan zou worden is een nieuwe simkaart sturen, mogelijk dat de oude niet meer goed was … Mocht dit niet lukken zou ik weer contact moeten opnemen met Vodafone, want volgens de medewerker zouden er nog meer mogelijkheden zijn.
Nieuwe simkaart ontvangen en de volgende dat bel ik maar weer met Vodafone, want tijdens bellen viel de verbinding weer weg.
Deze “nieuwe” medewerker sloot echter direct de deur dicht, er is geen andere oplossing dan bellen via Wifi voor u, u zult een andere telefoon moeten kopen. Dat terwijl mijn huidige telefoon maar 4 jaar oud is en eigenlijk perfect werkt (behalve dat bellen in huis dan) ….
Erg jammer dat de ene medewerker van Vodafone aangeeft “Meneer, er zijn nog vele andere mogelijkheden waar we naar kunnen kijken” … terwijl een andere medewerker zegt “Niets aan te doen”…
Zijn de medewerkers bij Vodafone nou technisch of niet?