grunnsat

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wanneer komt Vodafone eindelijk eens met IPv6?

Vodafone biedt nog steeds geen IPv6 op zijn netwerk. 5G uitrollen klinkt heel vooruitstrevend, maar het nog steeds uitsluitend gebruiken van IPv4 spreekt een andere taal. IPv4 hoort thuis op de vuilnisbelt van totaal verouderde technologie, maar door het gebrek aan inzicht (?) bij Vodafone en vele andere bedrijven schiet het maar niet op met de overgang naar IPv6. Wanneer wordt Vodafone wakker?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @grunnsat . 

Het is helaas nog niet bekend wanneer Ipv6 bij Vodafone gebruikt gaat worden. Ik zou je hier graag meer informatie over geven, maar dat heb ik helaas niet voor je. 
Mochten we concrete plannen/acties hebben op het gebied hiervan, zullen we de klanten uiteraard snel op de hoogte brengen hiervan! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @grunnsat . 

Het is helaas nog niet bekend wanneer Ipv6 bij Vodafone gebruikt gaat worden. Ik zou je hier graag meer informatie over geven, maar dat heb ik helaas niet voor je. 
Mochten we concrete plannen/acties hebben op het gebied hiervan, zullen we de klanten uiteraard snel op de hoogte brengen hiervan! 

grunnsat
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone 

Dank je Lycke. Een antwoord dat helaas geheel in lijn met mijn verwachtingen is, en dat is geen compliment voor Vodafone ben ik bang.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic