gertjuh1987

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

uitgescholden door externe koerier, twijfel of ik wel klant wil worden

Hallo Vodafone,
Woensdagavond heb ik een onplezierige ervaring gehad met 1 van de medewerkers van jullie koeriersbedrijf. Door Corona mogen hun medewerkers niet naar binnen bij de klanten. Hier krijg ik vanuit het bedrijf keurig een mail over binnen, waarvoor dank. Fijn dat zij naar de klant zo helder zijn.

Als medewerker in de zorg ben ik mij zelf zeer bewust van het virus en de gevolgen. Op de vraag van de medewerker of hij binnen mocht komen antwoorde ik ietwat verbaasd dus ook, dat ik dat niet doe. Vreemde vraag ook gezien Corona de mail. Ik verzocht hem op de drempel of buitentafeltje zijn werkzaamheden te doen. Hierna kreeg ik een hele rare blik en een opmerking en vroeg ik of het niet goed was. De medewerker zei toen dat ik een beetje mee moest werken en niet zo moeilijk moest doen.

Waarop ik aangaf dat ik vanwege Corona geen mensen binnenlaat. Het was allemaal niet goed en dat hij een bezorger is die op mijn verzoek iets brengt. Toen heb ik aangegeven dat ik in mijn huis toch zelf bepaal of ik hem binnen wil laten en ik zo'n reactie niet Oke vind omdat ik jullie regels volg en dat die anders de spullen maar weer mee moet nemen als het hem niet zinde.

Hierop vertrok hij, maar niet zomaar.

Vervolgens vond deze koerier het namelijk nodig om mij uit te schelden voor kankermongool en kankerhomootje en daarop ben ik hem achterna gelopen en heb ik hem verzocht normaal te doen. Vervolgens ging hij door en heb ik gezegd dat ik dan maar een foto van hem moet maken en een klacht ga indienen bij zijn baas.

Gelukkig is het hele voorval ook opgenomen op mijn beveiligingscamera. Daarin is het uitschelden ook luid en duidelijk hoorbaar. De beelden zijn bij jullie in bezit. Direct heb ik telefonisch een klacht ingediend ook bij koerier en doe ik nog schriftelijk via de mail.

Ik eis dan ook excuses en verwacht ook een passende oplossing voor het ongemak. Daarnaast meld ik het voorval ook bij jullie als nieuwe provider Vodafone en wil graag telefonisch contact om mijn abonnement te annuleren. De lol van een nieuwe telefoon is er echt wel wat af.

Zonder reden dat soort ziektes naar je hoofd krijgen lijkt me niet nodig

Wachtend op jullie reactie 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Oké, top dat dit al gedaan is (het doorzetten dan, het contact opnemen moet nog, begrijp ik). 

De afdeling klachten neemt binnen 30 dagen contact op, wanneer er bij hun een zaak aangemaakt is. Dit is erg ruim, natuurlijk, maar er wordt gekeken per zaak wat er prioriteit heeft en dergelijke. Ik vind dit een flink heftig verhaald, dus ik verwacht zeker niet dat dit 30 dagen gaat duren. Echter, omdat het al bij de afdeling klachten ligt, kan ik op dit moment niet heel veel meer voor je doen. Mag ik je vragen aan wat voor soort oplossing je zelf zit te denken? Het lijkt me zeker zaak dat we hierover een klacht indienen bij het bedrijf dat de levering verzorgd heeft hier (dit zal dynalogic zijn, denk ik). Dat zal ook vast en zeker gaan gebeuren. Heb je zelf ook al contact met hun gehad? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @gertjuh1987 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, ik schrok wel even en heb je bericht 2x gelezen om echt te geloven wat mijn ogen hadden gelezen. Tjonge jonge zeg, doe je als Vodafone nog zo netjes je best om de Corona maatregelen na te leven en dan is er iemand van buiten Vodafone die dan zo de klanten aanspreekt. Ik kan het haast niet geloven dat dit bedrijf zo met de klanten van hun eigen klant omgaan. Je hebt dan ook groot gelijk om dit hier te schrijven en je hebt volkomen gelijk als je mensen niet binnen wil laten, dat doe ik nu ook niet. Dat moeten ze respecteren en zeker als er ook nog eens een mail is verzonden dat er Corona regels zijn die Vodafone graag wil naleven.

Nu ben ik niet werkzaam bij Vodafone en kan hier niets voor je betekenen dan alleen maar met je mee leven en je zeggen dat je groot gelijk hebt dat je een klacht hebt ingediend bij het bezorgende bedrijf en bij Vodafone. Daarnaast verwacht ik van Vodafone zeker wel een excuus en men zal het bedrijf daarop zeker gaan aanspreken. Alleen wel heel erg jammer dat je nu geen contract meer wil bij Vodafone omdat dit eigenlijk niet de schuld is van Vodafone. Maar ik begrijp je op dit moment wel en dit zou ook mijn eerste reactie zijn. 

Geef Vodafone de kans om het met je te bespreken en ik zou haast tegen Vodafone zeggen, bezorg het toestel persoonlijk en zorg dat Gertjuh wel een goed gevoel krijgt over Vodafone en straks nog jaren tevreden met z’n nieuwe toestel. Maar ja, zoals ik al zei, ik kan dat wel zeggen, maar ik werk er niet. 

Er zijn hier Vodafone medewerkers die je graag helpen en die zullen dan ook contact met je opnemen. Hiervoor zijn @Lycke Vodafone - @Cecilia Vodafone - @Mark Vodafone aanwezig en die zullen deze topic dan ook oppakken. Wens je in ieder geval sterkte en ik hoop dat je Vodafone toch nog een kans wil geven. 

gertjuh1987
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thanks voor je persoonlijke reactie

Natuurlijk is dit ook mijn eerste reactie en kan ik zeggen dat de externe koerier inmiddels het direct heeft opgeschaald en het hoog opnemen en snap ik dat dit niet de stijl is zoals Vodafone zijn nieuwe klanten wil begroeten.

Echter zul je vast ook begrijpen dat ik niet wederom een ervaring als deze wil hebben en dan beter mijn huidige abonnement kan behouden. Sowieso wil ik Vodafone in de gelegenheid stellen om te reageren en het op te lossen, voordat ik annuleer of niet.

De beelden zijn in bezit van Vodafone

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @gertjuh1987 . Welkom hier. 

 

Jeetje mina. Ik schrik wel heel erg van je verhaal hier! Goed dat je contact opneemt en ik ben blij dat je ons zo in de gelegenheid stelt om te reageren en de zaak met je op te lossen. Dit is natuurlijk écht niet hoe het zou moeten gaan. Gewoonweg genant, dit. :-(. 

Je geeft aan dat de beelden bij ons in bezit zijn. Je hebt dus al op een andere manier ook contact met ons opgenomen hierover? 

gertjuh1987
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, via Facebook Messenger filmpje gestuurd 

Nog steeds geen reactie van Vodafone telefonisch,  afdeling klachten zou contact met me opnemen

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Oké, top dat dit al gedaan is (het doorzetten dan, het contact opnemen moet nog, begrijp ik). 

De afdeling klachten neemt binnen 30 dagen contact op, wanneer er bij hun een zaak aangemaakt is. Dit is erg ruim, natuurlijk, maar er wordt gekeken per zaak wat er prioriteit heeft en dergelijke. Ik vind dit een flink heftig verhaald, dus ik verwacht zeker niet dat dit 30 dagen gaat duren. Echter, omdat het al bij de afdeling klachten ligt, kan ik op dit moment niet heel veel meer voor je doen. Mag ik je vragen aan wat voor soort oplossing je zelf zit te denken? Het lijkt me zeker zaak dat we hierover een klacht indienen bij het bedrijf dat de levering verzorgd heeft hier (dit zal dynalogic zijn, denk ik). Dat zal ook vast en zeker gaan gebeuren. Heb je zelf ook al contact met hun gehad? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic