Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

prepaid op andere naam zetten Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand of je een prepaidnummer kunt overdragen op een andere naam?Zo ja, hoe?

mdaynes door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet gebeld worden gaat wel over maar geen contact Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb een andere telefoon samsung S7 en contract overgezet op prepaid red 2 jaar.Nu gaat mijn telefoon wel over maar degene aan de andere kant van de lijn hoort mij niet.Simkaart staat op actie...

Aj1977 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android one updates voor Nokia 7.1 Alleen-lezen Onopgelost

Eind januari heb ik een Nokia 7.1 aangeschaft. Ik heb bewust voor een Android One gekozen, om er zeker van te zijn dat mijn toestel nog lang up to date wordt gehouden. Maar de praktijk is dat ik helem...

Plek243 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VoWifi problemen na upgrade naar Samsung OneUI Alleen-lezen Opgelost

Na de upgrade naar OneUI 1.0 op Android 9 worden Vowifi gesprekken regelmatig onderbroken en moet ik opnieuw bellen.Ik gebruik een Samsung Galaxy Note 8 met de laatste updates. Vowifi is voor mij esse...

mvanroon door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abo online duurder dan informatie in brief thuis. Alleen-lezen Opgelost

BInnenkort verlengen, hartstikke leuk, geen toestel meer want het verschil is tegenwoordig onmerkbaar en waar je vroeger nog leuke keuzes had kan je nu effectief "kiezen" tussen een appel of een samsu...

sakka door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Einde contract Alleen-lezen Opgelost

Wat gebeurd er met de kortingen op mijn abonnement aan het eind van mijn contract en ik doe niets.(maar ik wil wel gebruik blijven maken van bellen/internet via Vodafone)op dit moment heb ik 3 korting...

Samsung Galaxy A50/A70/A90 Alleen-lezen Opgelost

beste Vodafone,Begin maart is de Galaxy A50 op de markt gekomen en april gaat als het goed is de A70 en de A90 volgen.Toen ik hier in de winkel wat info over vroeg werd ik raar aangekeken en werd me v...

DennisdV door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toestel factuur Alleen-lezen Opgelost

Mijn toestel is helaas beschadigd en moet of gerepareerd of vervangen worden. Voor de verzekering heb ik een aankoop bewijs of factuur met type en prijs van het toestel dat bij dit abonnement hoort.Ik...

Geluidskwaliteit Samsung s9 oordopjes Alleen-lezen Opgelost

Beste heer, mevrouw,Inmiddels heb ik zo'n 3 maanden mijn S9 en het valt mij op dat de kwaliteit (lees: Bass-geluid) eigenlijk erg slecht is.De vergelijking is gemaakt met de voorheen gebruikelijke sam...

Sim only Alleen-lezen Opgelost

Hallo..is het niet mogelijk om bij jullie een 1 jarig sim only abonnement af te sluiten?..zie namelijk bij mij alleen 2 jarig...ik ben al jaren een klant.. gr

Royke2005 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Servicenummer 1200 Alleen-lezen Opgelost

Het servicenummer 1200 staat op een feestdag ingesteld. Na enkele menukeuzes wordt het gesprek afgebroken. Heel vervelend.

twee keer betaald Alleen-lezen Opgelost

— hallo

Ik kan geen mobiel abonnement afsluiten bij Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Bij Ziggo heb ik een Tv en Internet abonnement. Verleden jaar oktober wilde ik, vanwege de voordelen, met mijn mobiele abonnement overstappen naar Vodafone.Na een maand wachten, had ik nog geen simkaa...

1 april - Vodafone IoT Remote Driving Kit Alleen-lezen Onopgelost

Update: dit betreft een 1 april grap. :wink:Weinig branches veranderen zó hevig en ingrijpend als de automotive industrie. Gelukkig kun je schakelen met een partner die beschikt over de juiste ervarin...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Telefoon Alleen-lezen Opgelost

....

Ook ik wil visual voicemail Alleen-lezen Opgelost

Ik begin maar een nieuw topic, misschien dat dat helpt om de urgentie duidelijk te maken. Ik overwoog namelijk over te stappen naar Vodafone vanaf T-Mobile, maar zo lang Vodafone geen visual voicemail...

Terugbetaling op een geannuleerde order Alleen-lezen Opgelost

Door Vodafone is mijn order geannuleerd. Op deze order was een aanbetaling gedaan voor een toestel per creditcard van €245,69. Vervolgens is er een nieuwe order aangemaakt, waarop ik wederom een bedra...

Tim1972 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart vol Alleen-lezen Opgelost

Vorige week kreeg ik de melding toen ik een contact toe wilde voegen dat mijn simkaart vol is. Ik heb pas een nieuwe nano simkaart, omdat ik ook een nieuwe telefoon heb.Na mijn telefoon opschonen en w...

Verlengingscontract wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Ik ben ontevreden op antwoord wat ik heb gekregen op mijn vraag. Ze konden mij telefonisch niet helpen en moest even naar de Vodafone winkel gaan.Mijn vraag was: Ik heb op 05-01-2019 mijn contract ver...

Joey1205 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen