In Snowworld zitten ook conferentieruimtes, dus niet allemaal plezier en lol, afhankelijk van hoeveel je van je werk houdt 😉
En zelfs als je er voor je plezier bent, dan kan het zomaar zijn dat je voor je werk tussendoor even snel ergens op moet reageren, bijvoorbeeld mail met attachment (waarvan het downloaden telkens mislukt omdat het netwerk te traag is). Dan is het juist vervelend omdat je niet even snel die attachment van een MB kunt binnenhalen om weer snel met de lol verder te gaan.
En op Schiphol hoef ik niet uit te leggen dat het toch wel belangrijk is dat internet het er goed doet, maar ik begreep laatst al van iemand dat er nu vanalles is verbeterd (en dat Vodafone ook 4G heeft in de treintunnel naar Schiphol toe bijvoorbeeld), dus ik ben benieuwd of het gedeelte direct achter de douane nu ook dekking heeft.
Maar hoe dan ook, de vraag blijft wanneer die indoor locaties worden aangepakt, want vroeger was Vodafone hier het beste puur omdat er een antennenetwerk diep in het gebouw is aangelegd, maar nu loopt Vodafone op een paar van die plekken achter omdat er geen 3G en 4G bij is aangelegd. Wordt tijd dus! Kun jij niet eens navragen bij de juiste afdeling? 😛