Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,270Oplossingen
  • 1,731Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Doorschakelen kost opeens geld buiten bundel! Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben net overgestapt van smart naar red en zie tot mijn grote verbazing dat er na twee weken 10 euro buiten de bundel wordt opgevoerd omdat mijn telefoon als ik niet opneem of ingesprek ben, doorges...

Inloggen vodafone zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone, Het is niet meer mogelijk om in te loggen op Vodafone Zakelijk sinds kort. Verschillende collega's van onze IT afdeling hebben inmiddels contact met jullie op gezocht voor een gemiddelde van...

Re: Reparatie van je toestel online aanmelden Alleen-lezen Onopgelost

Status van reparatie als bij dynafix afgewerkt is.spontaan wordt het dan stil. Dynafix zegt dat toestel vergoed wordt door leverancier ivm garantie en dan ben ik inmiddels totaal 3wkn verder en nog ge...

Mobiele data IOS 8 iphone 5 werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik heb problemen met het mobiele data netwerk op mijn iPhone 5. Ik heb prepaid maar soms heb ik even mobiel internet nodig en zet ik het voor een dagje aan. Alleen sinds een tijdje doet h...

Re: Voicemail problemen Alleen-lezen Opgelost

HalloIk sinds vanavond het probleem dat mijn telefoon nokia lumia 920 gelijk op voicemail gaat nu ben ik erachter gekomen dat dit alleen op 4g het geval is op 3G gaat mijn toestel wel over

Verlenging abonnement met melding bij Preventel? Alleen-lezen Onopgelost

4 maanden geleden op 24-08-2015 heb ik mijn abonnement verlengd van Red naar Sim Only Red Super. Mijn oude abonnement is al een paar dagen verlopen. Maar is nog altijd niet overgezet naar het nieuwe c...

Kan geen sms ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteren heb ik een nieuw toestel en simkaart. Alles werkt behalve het ontvangen van sms'jes. Ik heb al contact gehad met de klantenservice. Ik moest mijn toestel 10 minuten uitzetten en dan zou...

Vodafone mobile protect probleem met ontgrendelen Alleen-lezen Onopgelost

Heb vanavond even de simkaart uit mijn Samsung S4 gehad,toen de sim er weer in gedaan,nu is de telefoon vergrendeld door mobile protect.Was de pincode daarvan vergeten,heb een nieuwe gekregen via de m...

Ongevraagd betaalde sms dienst Kulaville Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Ontdekt dat nu wekelijks sinds een paar maanden 5 euro wordt afgeschreven. Het begon op een moment dat ik zeker mijn telefoon niet heb gebruikt (werk). Nu geld terug gevraagd bij VOdafone. ...

whats app Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij vertellen of je bij een Samsung s4 de berichten van whats app en sms kan zien/lezen op vergrendel scherm? Net als bij een iphone! Wil graag weten of dit kan een Hoe je dat erop kunt zet...

beltoon langer laten overgaan Apple 4 Alleen-lezen Onopgelost

Dag, Ik wil graag dat mijn telefoon langer dan 4 keer overgaat. Nu mis ik de helft van mijn oproepen. Waar kan ik instellen dat Vodafone de oproep langer laat overgaan? Het gaat om een Apple iPhone 4.

opgelost Alleen-lezen Onopgelost

Inmiddels is het probleem na tevredenheid opgelost

Nieuwe gebruiker My VF app toevoegen lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Mijn partner en ik gebruiken beiden hetzelfde email adres, maar hierdoo werkt bij 1 van de 2 de app niet omdat er dan al staat dat het reeds in gebruik is.Hoe dit te benaderen? Via de My VF site en da...

simkaart verwijderd, herstart toestel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Meerdere malen per dag moet ik mijn S4 opnieuw opstarten omdat de sim zogenaamd zou zijn verwijderd. Het gebeurt tijdens het bellen, appen of internetten. Er zit geen lijn in, het gebeurt steed...

Geen internet? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vandaag precies een maand geen 3G. Op 17 februari merkte ik dat ik buiten WiFi geen internet verbinding kon maken op mijn telefoon. Ik dacht dat ik misschien over mijn bundel heen was ge...

Fax to mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Mensen, Ik heb vast naar mobiel en fax naar mobiel en ik krijg keurig een melding op mijn mobiel dat er een fax is.Ik het verleden werd deze doorgestuurd als email naar mijn vodafone.nl adres. D...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen