MC12

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen beltegoed in app

Kan sinds ca 1 week mijn beltegoed niet bekijken in de app.
Daar had ik app juist voor gedownload.
Heb app alle permissies gegeven die er zijn, mag niet baten.
Pls help...
10 Reacties 10
MC12
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry, zit verkeerd hier met mijn vraag, denk ik......
ChrisE1

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee hoor je zit hier goed er zijn veel problemen met de app ik kan mijn blogs niet zien ze hebben met de update de hele app verprutst waarschijnlijk de programmeurs van KPN overgenomen dat was het ook altijd feest na wijzigingen daar door ben ik daar weggegaan nu heb ik het zelfde probleem hier.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi MC12 en ChrisE1,

Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan met de waargave van het tegoed dan wel verbruik.

We onderzoeken momenteel wat hier precies de oorzaak van is.

Zodra ik meer weet zal ik iets laten weten.
ChrisE1

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Er kan altijd iets fout gaan maar deze storing was niet nodig geweest als ze hun eigen telefoon hadden gapakt en uit geprobeerd was het veel eerder bekent geweest en dit op de storing lijst kunnen zetten maar dit zijn echte programmeurs ram maar de wijziging er in en we zien wel zeer slecht als het niet controleert word .
MC12
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, kan altijd, iets misgaan dan, maar heb al eerder iets van deze aard gehad en toen kreeg ik iedere x zo'n irri melding : "oeps, er is iets misgegaan .........etc. Probeer het later nog eens of bel helpdesk". 'n dag of 2 later ofzo kon ik pas weer in app.
Wordt er nu wel beetje moe van dus nu hier maar eens een melding van gedaan in de hoop dat dit eindelijk eens goed opgelost wordt.
MC12
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan
Bijna week verder, weet je al iets meer ?
ChrisE1

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Alles is nog het zelfde lijkt mij het meest voor handen om over te gaan naar andere provider .
Deze app komt nooit meer goed totaal verprutst.
MC12
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja loop ik idd heel sterk over na te denken, week verder, nog nix gehoord, pff
linda72

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het gaat nog steeds niet goed met de app. Kan blox niet inzien en chatten lukt ook al dagen niet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic