Yspriem

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tijd via netwerk verschil 3 minuten

Als ik op mijn HTC aangeef dat de tijd automatisch van het netwerk gebruikt moet worden dan gaat de tijd 3 minuten terug. Hoe komt dat. Een kennis van mij heeft dezelfde instelling en ook vodafone en wel de juiste tijd. Een dagje handmatig de juiste tijd en dan opnieuw de optie autom. aanvinken geeft weer tijdsverschil. Hoe kan dat??
44 Reacties 44
meijerpb

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Ik hoop dat hiermee het onderzoek nog niet is afgesloten, want voor mijn HTC One X is niets veranderd: de systeemklok loopt momenteel weer 120 seconden achter, wat neerkomt op zo'n halve minuut drift per dag, met heel af en toe een correctie (1x per week, op maandag?).

 
Peter96

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook mijn telefoon heeft al een aantal weken problemen met een niet correcte tijd van de provider. Ik heb verschillen gehad tot wel 9 minuten. Op dit moment is het 1 minuut 35 seconden (nog te veel!). Toestel is een Samsung Galaxy Nexus. Android 4.1.2.
 
Heel vreemd!! Ik zat dit forum bericht al een aantal weken in de gaten te houden vanwege tijdsynchronisatie problemen, ik meld op 8 november voor het eerst dat ik ook al een aantal weken dat probleem heb, en .... sinds 9 november is het tijdsverschil opeens minder dan 1 seconde !!??
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Het is bekend dat dit probleem nog niet is opgelost. Ik adviseer de mensen die er nog steeds last van hebben even contact met ons op te nemen. De snelste manier dit te doen is om via Facebook een privébericht te sturen of via Twitter een direct message. Geef dan even ter controle je gegevens aan ons door (06-nr, klantnummer, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rek.nr) en geef daarnaast aan: *welke APN je gebruikt
* welk type toestel je gebruikt
* op welke locatie je je bevindt
* of je toestel op GSM of UMTS staat ingesteld
* sinds wanneer je dit probleem ervaart
* of een reboot geholpen heeft of niet
Zodra wij deze informatie hebben geven we dit door aan technical support, zij pakken het direct op.
meijerpb

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Ik durf het (nog) bijna niet te zeggen, maar mijn HTC One X loopt nu minder dan een seconde verkeerd. Het lijkt er dus op dat ook voor mij na een maand het probleem is opgelost. Nu nog Jelly Bean en dan ben ik weer helemaal "bij".

Bedankt!
 
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
meijerpb schreef:

Nu nog Jelly Bean en dan ben ik weer helemaal "bij".

Bedankt!


nice 😄
Ik weet zelf trouwens nog altijd niet of ik nou wel of niet naar Jelly Bean moet gaan. Binnenkort maar eens wat gaan prutsen. Heb een tablet dat de update klaar heeft staan maar ik moet nog eens de tijd nemen om uit te zoeken hoe het installeren van Flash in Jelly Bean bevalt. Want een tablet zonder flash is gewoon een iPad ;):D
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic