Deinstaller werkt niet Alleen-lezen Opgelost
Ik heb VMB op mijn Mac geinstalleerd.Hoe moet ik dit deinstalleren?Niet aankomen met, de deinstaller staat op de stick want die werkt niet.Ik wil dus graag een fatsoenlijke deinstaller met vriendelijk...
Welkom op de Vodafone Community
Ik heb VMB op mijn Mac geinstalleerd.Hoe moet ik dit deinstalleren?Niet aankomen met, de deinstaller staat op de stick want die werkt niet.Ik wil dus graag een fatsoenlijke deinstaller met vriendelijk...
Hoi, Op de frontpage van vodafone zie ik steeds de banner van 50% korting op je abbo, geld dit ook voor een Iphone 4 abbo?
blackberry is niet gerigisteerd zegt die via internetik heb al nieuwe host aan gevraagd enzo maar doet het nietwie helpt ?
Hoi, Ik heb nog een abbonement lopen tot feb. 2012. Graag wil ik die omzetten naar een nieuw abb. wil graag een duurder abon. met een gratis BB 9780. maar ik kan pas een nieuwe afsluiten in dec. 2 maa...
Als ik in de auto stap,dan zet ik de auto telefoon aan dmv de Duo Simkaart. Mijn Desire blijft dan aanstaan.Regelmatig ben ik dan helemaal niet te bereiken en de persoon die mij belt hoort dan dt ik i...
Hoi.Ik heb mijn internet van mijn simkaart via vodafone uitgeschakelt zodat ik alleen wifi kan gebruiken.Nu wil ik de msn applicatie starten van nokia, en krijg ik er voor dat ik geen verbinding heb.H...
Hallo, Mijn vriendin heeft een BlackBerry met een Basis bundel.Zij heeft nu dus 250 MB in de maand.Graag wil zij 1GB hebben, aangezien ze toch steeds op/over de limiet komt.Maar hoe gaat nou in zijn w...
Al een aantal weken geeft mijn wildfire de mededeling dat de opslagruimte te weinig is.Inmiddels heb ik alle muziek eraf gehaald de meeste foto's en ik heb maat een stuk of 8 apps.Nog steeds geeft hij...
Ik heb een tijdje geleden een duo simkaart gekocht.Dit omdat ik een carkit in de auto heb, die ik wil blijven gebruiken.Ik heb een HTC Diamant 2 en in de auto een Nokia 6110i.Als ik de vliegtuigmodus ...
Hallo allemaal,Gisteren mijn nieuwe Nokia E72 ontvangen! Erg blij mee.Nu mijn probleem,Gisteren heb ik een email proberen te verzenden zonder dat email is ingesteld (vraag me niet waarom, het was een ...
Met de nieuwste versie van Vodafone Mobile Broadband 10.1 hebben wij ondervonden dat zolang de netwerkkabel inzit, we geen verbinding kunnen krijgen met mobiel internet.Trekken we de kabel uit, maakt ...
Hallo, Ik heb een al wat ouder toestel. Mijn zoon heeft ermee zitten spelen, met als gevolg: sim geblokkeerd. Pukcode kwijt. Inloggen bij vodafone lukt ook niet. Ik had een nieuw wachtwoord opgevraagd...
HTC Desire HD Geeft melding bij opstarten en blijft ook zichtbaar als icoon dat SD kaart vol is, terwijl er nog 4.5 Gigabyte ruimte op is. Alles werkt wel.
Hallo, Ik heb een probleem, mijn GPS doet het niet meer op mijn blackberry curve 8520. Toen ik mijn mobiel net had, deed hij het wel en nu op eens niet meer. Een vriendin van mij heeft de zelfde telef...
hallo, is er iemand die mij kan helpen. Ik heb een vodafone abonnement met een vodafone account, dit alle op een HTC desire. Nu kan ik wel mailtjes verzenden en ontvangen, alleen mijn beste vriend, di...
Hallo,Ik ben bezig mijn abbonoment te verlengen, nu heb ik gekozen voor ;BlackBerry Bold 9780 White Abonnement € 29,50 € 0,00Bel+Sms+Web 150 2 jaar € 2,50- € 0,00maar nu zat ik dit te lezen;Mobiel Int...
ik heb een bb curve 8520 gewoon met blox deed het perfect alleen toen ging me bb kapot en moest ik hem opsturen dat heb ik gedaantoen kreeg ik een compleet nieuwe terug alleen doet me internet het nou...
HalloIk ben een nieuweling en heb een vraagje over mijn Nokia e7.Sinds vorige week heb ik die in mijn bezit. Nu wil ik de navigatie daarvangebruiken wat mij maar niet lukken, ik zie de straten niet al...
hallo,laatst is mijn samsung galaxsy s kapot gegaan, dus nu moet ik een nieuwe mobiel kopen.ik wil nu een blackberry kopen maar heb dus nog een abbonement met internet dat nog anderhalf doorloopt.nu i...
Hallo, op dit moment heb ik een prepaid vodafone simkaart.maar ik heb een blackberry besteld, kan ik deze simkaart ook gebruiken in mijn blackberry?en kan ik dan gewoon smartphone blox aanzetten? (ik ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...