Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,080Oplossingen
  • 1,461Discussies
  • 74.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Deinstaller werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb VMB op mijn Mac geinstalleerd.Hoe moet ik dit deinstalleren?Niet aankomen met, de deinstaller staat op de stick want die werkt niet.Ik wil dus graag een fatsoenlijke deinstaller met vriendelijk...

harrie001 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

50% korting Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Op de frontpage van vodafone zie ik steeds de banner van 50% korting op je abbo, geld dit ook voor een Iphone 4 abbo?

waarom kan ik een bestaand abb. niet eerder omzetten in een nieuwe? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb nog een abbonement lopen tot feb. 2012. Graag wil ik die omzetten naar een nieuw abb. wil graag een duurder abon. met een gratis BB 9780. maar ik kan pas een nieuwe afsluiten in dec. 2 maa...

mobi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet te bereiken Alleen-lezen Opgelost

Als ik in de auto stap,dan zet ik de auto telefoon aan dmv de Duo Simkaart. Mijn Desire blijft dan aanstaan.Regelmatig ben ik dan helemaal niet te bereiken en de persoon die mij belt hoort dan dt ik i...

Silver_R door Meedenker
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

nokia c3 applicatie automatisch via wifi Alleen-lezen Onopgelost

Hoi.Ik heb mijn internet van mijn simkaart via vodafone uitgeschakelt zodat ik alleen wifi kan gebruiken.Nu wil ik de msn applicatie starten van nokia, en krijg ik er voor dat ik geen verbinding heb.H...

Webstar door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BlackBerry Basis omzetten naar Plus? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn vriendin heeft een BlackBerry met een Basis bundel.Zij heeft nu dus 250 MB in de maand.Graag wil zij 1GB hebben, aangezien ze toch steeds op/over de limiet komt.Maar hoe gaat nou in zijn w...

xSmooth- door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opslagruimte Alleen-lezen Onopgelost

Al een aantal weken geeft mijn wildfire de mededeling dat de opslagruimte te weinig is.Inmiddels heb ik alle muziek eraf gehaald de meeste foto's en ik heb maat een stuk of 8 apps.Nog steeds geeft hij...

Erna27 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Duo Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een tijdje geleden een duo simkaart gekocht.Dit omdat ik een carkit in de auto heb, die ik wil blijven gebruiken.Ik heb een HTC Diamant 2 en in de auto een Nokia 6110i.Als ik de vliegtuigmodus ...

pzwegers door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onverzonden Email Verwijderen Nokia E72 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Gisteren mijn nieuwe Nokia E72 ontvangen! Erg blij mee.Nu mijn probleem,Gisteren heb ik een email proberen te verzenden zonder dat email is ingesteld (vraag me niet waarom, het was een ...

Jeroen76 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

pukcode Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een al wat ouder toestel. Mijn zoon heeft ermee zitten spelen, met als gevolg: sim geblokkeerd. Pukcode kwijt. Inloggen bij vodafone lukt ook niet. Ik had een nieuw wachtwoord opgevraagd...

juud68 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sd Kaart Vol Alleen-lezen Onopgelost

HTC Desire HD Geeft melding bij opstarten en blijft ook zichtbaar als icoon dat SD kaart vol is, terwijl er nog 4.5 Gigabyte ruimte op is. Alles werkt wel.

GPS op blackberry curve 8520 - met prepaid kaart + blackberry blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een probleem, mijn GPS doet het niet meer op mijn blackberry curve 8520. Toen ik mijn mobiel net had, deed hij het wel en nu op eens niet meer. Een vriendin van mij heeft de zelfde telef...

chrstel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan Geen Mail Lezen Op Htc Desire Alleen-lezen Onopgelost

hallo, is er iemand die mij kan helpen. Ik heb een vodafone abonnement met een vodafone account, dit alle op een HTC desire. Nu kan ik wel mailtjes verzenden en ontvangen, alleen mijn beste vriend, di...

Carlamens door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben bezig mijn abbonoment te verlengen, nu heb ik gekozen voor ;BlackBerry Bold 9780 White Abonnement € 29,50 € 0,00Bel+Sms+Web 150 2 jaar € 2,50- € 0,00maar nu zat ik dit te lezen;Mobiel Int...

xxFleur door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen prepaid blox meer!!!! Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een bb curve 8520 gewoon met blox deed het perfect alleen toen ging me bb kapot en moest ik hem opsturen dat heb ik gedaantoen kreeg ik een compleet nieuwe terug alleen doet me internet het nou...

Denniegek door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NokiaE7 Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk ben een nieuweling en heb een vraagje over mijn Nokia e7.Sinds vorige week heb ik die in mijn bezit. Nu wil ik de navigatie daarvangebruiken wat mij maar niet lukken, ik zie de straten niet al...

nog een abbonement lopen maar wil een bb Alleen-lezen Onopgelost

hallo,laatst is mijn samsung galaxsy s kapot gegaan, dus nu moet ik een nieuwe mobiel kopen.ik wil nu een blackberry kopen maar heb dus nog een abbonement met internet dat nog anderhalf doorloopt.nu i...

robin2511 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, op dit moment heb ik een prepaid vodafone simkaart.maar ik heb een blackberry besteld, kan ik deze simkaart ook gebruiken in mijn blackberry?en kan ik dan gewoon smartphone blox aanzetten? (ik ...

murieel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen