Josje92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone abonnement bel+sms+web in een iPhone 5

Zojuist heb ik een iPhone 5 gekocht en ik heb mijn nummer laten overzetten op een nanosim, met dus nog steeds hetzelfde abonnement. Ik heb dus geen iPhone abonnement. Toen ik de sim er in de winkel in drukte, werkte alles, ik had ook internet, maar vanaf ik thius ben heb ik geen internet meer. Komt dit doordat ik geen iPhone abonnement heb?
 
Edit: Het werkt nu opeens wel. Ik heb 3G, maar met 2 of 1 streepje. Maar dat zou kunnen omdat ik binnen een stalen constructie zit met mijn werk.
2 Reacties 2
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Hé Josje92,

Het Bel+Sms+Web abonnement zou inderdaad gewoon moeten werken in je iPhone. Goed om te horen dus dat het nu werkt! Anders was er iets anders aan de hand.
Josje92
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie Rachelle,
 
Maar ik ben bang dat er toch iets anders aan de hand is! Er staat 3G op het scherm, terwijl ik amper kan verbinden. Het laden van Google.nl duurt zo'n halve minuut, de Appstore haakt na één minuut laden af en zegt dat hij geen verbinding kan krijgen, etc.
Zojuist heb ik de sim in een andere iPhone 5 gedaan, daar hetzelfde probleem. Eerst heeft hij enkel een GPRS verbinding, dan schakel je de vliegtuigmodus aan en uit en wordt het Edge of 3G, maar met een snelheid van 2G in beide gevallen.
 
What are my options here?

Heb trouwens al geprobeerd een volledige reset van de iPhone te doen. Zonder verbeterend resultaat.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic