mauke94

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Telefoon kwijt op Curacao

Ik ben afgelopen nacht mijn telefoon verloren, maar bevind me op Curacao. Ik zal natuurlijk gewoon aa.gifte doen bij de politie en mijn simkaart blokkeren, maar vraag me af of er een nieuw simkaartje naar mijn adres op Curacao gestuurd kan worden. Zijn er daarnaast nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden zolang ik in het buiteland zit? Overigens staat mijn abbonnement op een time-out, is het daardoor overbodig om mijn simkaart te blokkeren of is het alsnog verstandig om dat te doen. Alvast bedankt!
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@mauke94,

Het is mogelijk om een simkaart op te sturen. Echter is het niet mogelijk om deze te activeren tijdens de time out. Ik neem aan dat je na de time out gewoon weer terug in Nederland bent. Ik raad je daarvoor aan om de simkaart in Nederland te laten bezorgen. Ook raad ik je aan om toch door te geven aan Vodafone dat de telefoon gestolen is.
Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe je contact op kunt nemen met de klantenservice om het door te geven en een nieuwe simkaart te bestellen. Een nieuwe simkaart kun je tevens via my Vodafone bestellen.

Mocht je een verzekering op de telefoon hebben dan kun je met bewijs van aa.gifte langs de Vodafone winkel gaan hier in Nederland voor een nieuwe telefoon.

Groetjes stevied86
mauke94
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Stevie,

Thanks voor je snelle reactie. Dat ga ik doen. Neem ik hier in Curacao wel een prepaid telefoon.

Groetjes,

Mauke
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Mauke,

Helemaal goed , geniet er nog van zou ik zeggen!! En mocht je nog een keer een vraag hebben laat het ons weten zou ik zeggen. Zou je voor de andere forumgebruikers mijn antwoord wel als oplossing willen selecteren zodat zij dit ook makkelijk kunnen terug vinden?

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic