Quickzz

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra databundel

Vorige maand had ik mijn 2GB op en dus een eenmalige BloX aangeschaft van 100 MB voor de laatste 4 dagen (3,50 kostte dit meen ik?)

Wanneer ik nu in de Vodafone App kijk staat er bij die Voordeel Bundels dat die van 100 MB uit staat, maar wanneer ik bij Te Goed kijk staat er naast het reguliere tegoed, en de data etc wanneer het voor het laatst is bijgewerkt, nog steeds een extra rondje met 100 MB. Buiten tegoed geeft wel €0,00 aan..

Ik ga er dus vanuit dat je die BloX niet weer uit hoeft te zetten, zoals ook aangegeven was bij aanschaf dat het eenmalig is. Maar waarom staat het nog wel appart erbij op de pagina 'Tegoed' ?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Quickzz,

Vandaag 1 april (nee dat is geen grap) gaat je nieuwe bundel in. Van daar dat de kosten ook €00,00 buiten de bundel zijn. Het kan zijn dat de app nog niet helemaal correct gesynchroniseerd is waardoor deze nog vermeld staat. Wat geeft my vodafone aan via de website? En heb je de 100 mb verbruikt?

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Quickzz
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wou die 100 MB voor de laatste paar dagen.. Niet om vanaf 1 april te gebruiken (nieuwe maand) ..
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Quickzz,

Dat snap ik. Helaas kan ik je vanuit hier niet verder helpen. Ik raad je hiervoor aan om contact op te nemen met de klantenservice. Ik kan namelijk niet jouw gegevens inzien ivm privacy.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic