Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Apart verbruik zonder toestemming Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds kort een HTC One M8. Deze heb ik meegenomen op vakantie naar Hongarije. Ik heb een Alles-op-reis ding in mijn abonnement waarmee ik voor een bedrag 35 MB internet heb op een dag in...

procx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone RED super + prepaid. Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik heb een Vodafone RED super met onbeperkt SMSen en Bellen. Ik heb de mogelijkheid voor een 2e sim.Ik neem er straks een prepaid bij om af en toe mee te smsen en bellen.Is het ook mogelijk om e...

hobiiee door Stamgast
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen sms/bellen Samsung Galaxy S probleem Alleen-lezen Onopgelost

Laatste weken heb ik problemen met het sturen of beantwoorden van sms - ook bellen of beantwoorden op telefoontje lukt dan niet.Problemen zijn begonnen rond dec.2012 met regelmatige uitval internet.We...

mirell door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

8181 Heerde geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sind een maand of misschien 2 heb ik problemen met het vodafone netwerk op mijn thuislocatie. ik ben al zeker 3 jaar klant van Vodafone en heb hier nooit eerder problemen mee ondervonden. Volge...

1094 - Amsterdam - Telefoonverbinding valt steeds weg - sinds 18-08 Alleen-lezen Onopgelost

LS, Telkens als ik aan het bellen ben kan de andere partij mij binnen enkele minuten niet meer horen. Regelmatig wordt de verbinding ook automatisch verbroken. Dit probleem heb ik met verschillende pe...

storing mobiel netwerk postcode 7606 Alleen-lezen Opgelost

Is er toevallig een stroring bekend omgeving almelo? postcode 7606..ik heb wel het H-netwerk tekentje, maar internet doet het niet! alles is juist ingesteld en dit is behoorlijk vervelend....

xpandaa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht tot geen dataverkeer mogelijk in Castricum Alleen-lezen Onopgelost

3 tot 4 bolletjes ontvangst maar ik kom niet verder dan Edge. Speedtest haalt 0.04 Mbps download terwijl telfort en T-mobile allebei ruim 4 Mbps halen. Ik hen een IPhone 5, maar met andere telefoons o...

sanderlo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Paar vragen over na een verlenging. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, omdat dit ook m'n echte eerste verlenging is bij vodafone vraag ik me toch een paar keer af. 1) Ik heb een simkaart erbij gekregen voor het geval dat ik nog geen micro simkaart had. Ik heb die ...

sim kaart is niet geldig voor dit netwerk. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort een nieuwe s4 mini met nieuwe sim kaart. Bellen en sms vanuit belgie en luxemburg geeft geen problemen maar zit momenteel in franrijk en hier kan ik geen verbinding maken met netwerk...

edpcvh1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

youtube beeld en geluid niet synchroon na update Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik heb op mijn galaxy S5 gister de youtube app geupdate.Sinds dit moment loopt het beeld en geluid van elk youtube filmpje niet meer synchroon.Ik heb al de youtube app verwijderd (dan blijft de ...

hobiiee door Stamgast
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet op reis Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb in Nederland een actie lopen van vodafone en die loopt nog tot 4 augustus. Nu ga ik binnenkort op vakantie en wil ik graag internet op reis activeren, kan dit samen met de 1GB actie die i...

xlisabaan door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bizar verbruik Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar maanden veel hogere rekeningen.. Ik schijn in juli 9,5!!! GB verbruikt te hebben.. Bovenop mijn 4gb bundel had ik een 3gb extra block bijgeprikt..Volgens de helpdesk ben ik hier op de 2...

Overstap niet mogelijk voor hetzelfde tarief Alleen-lezen Onopgelost

In mei 2014 liep mijn abonnement af... naar de Vodafone winkel om een nieuwe af te sluiten.We hebben het gehad om ook 4G te regelen maar omdat dat nog een tijdje zou duren eer dat allemaal klaar is he...

Anita67 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik zit sinds gister op een Vodafone red abbo en ik merk dat ik heel slecht bereik heb overal in mn huis. Bereik is -111 dbm en valt soms weg. Hiervoor zat ik bij blyk, wat ook onder Vodafone ne...

socrates door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Review Update 8.1 op Lumia 520 Alleen-lezen Opgelost

Vandaag heb ik Windows 8.1 op mijn Lumia 520 binnengekregen en geïnstalleerd. Complimenten voor Nokia en Windows, dit is een grote stap voorwaarts! De belangrijkste verbetering vind ik de mogelijkheid...

Bi jzonder Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik ben nieuw op dit forum. Primair ivm het volgende.Ik heb 3 weken geleden middels een 'friends and family' invite mijn abbonement verlengd. Ik wacht nu alleen al 3 weken op mijn LG G3. Meerdere m...

Gj door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet bellen of gebeld worden Alleen-lezen Onopgelost

wie kan me helppen ik en andere vodafone gebruikes kunne zins 3 weeken niet meer gebeld of zelf bellen tussen putten en Garderen wie weet hoe dat komt???? poscoden 3881 NE Putten

hsmjw door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verzekering Garantie BasiCt. 3 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vorig jaar nov/dec mijn abonnement verlengd in de winkel met een samsung galaxy tab 10.1 met een wifi hotspot en daarbij een verzekering Garnt BasiCt. 3 waar ik rond de 10 euro per maand voor b...

Debb door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bijzonder Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik ben nieuw op dit forum. Primair ivm het volgende.Ik heb 3 weken geleden middels een 'friends and family' invite mijn abbonement verlengd. Ik wacht nu alleen al 3 weken op mijn LG G3. Meerdere m...

Gj door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3883NE kan al 3 weeken niet bellen of ge belt worden Alleen-lezen Onopgelost

wie kan mijn helpen kan al 3 weeken niet bellen of ge belt worden en het licht niet aan mijn telefoon wand er zijn er meerderen hier op de camping berijk is goed maar als ik wil bellen krijg ik in ges...

hsmjw door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen