Hallo,
Ik kreeg afgelopen vrijdag 24 oktober de melding dat mijn internetbundel op was, maar ik maakte gebruik van een tegemoetkoming van 1000MB. Heel fijn natuurlijk. Maar nu keek ik dinsdag 28 oktober op de app om te kijken hoe het met mijn gebruik er voorstond. Nou was de tegemoetkoming opeens weg. Ik heb toen contact opgenomen met Vodafone via de chat via de app. Daar heb ik gesproken met Rick. Hij kon mij vertellen dat mijn tegemoetkoming was verlopen per 27-10. Logisch dat die een keer verloopt, maar hierover heb ik nooit informatie gekregen. Hij vertelde mij dat ik dit kon zien via myvodafone. Ik heb expres de app op mijn telefoon staan omdat ik niet steeds wil inloggen, maar op de app is nooit zichtbaar geweest dat de tegemoetkoming maar tot een bepaalde datum beschikbaar was(dat bevestigde een collega van hem ook). Het resultaat: kosten buiten bundel waar ik niet op zit te wachten. Als ik wist dat de tegemoetkoming maar tot een bepaalde datum beschikbaar was, had ik natuurlijk mijn data na die datum uitgezet. Nu blijken er ook geen voorwaarden voor een tegemoetkoming te zijn, dus ik vraag me nu af hoe ik had moeten weten tot wanneer mijn tegemoetkoming beschikbaar is. Volgens mij is het de taak van vodafone om me hierover op de hoogte te houden. Ik heb eigenlijk geen zin om deze kosten te betalen, omdat ik hierover nooit geinformeerd ben...
Groetjes Karlijn