Dammetje77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

300mb blox nergens weer te vinden

Beste Vodafone,
Daar ik begin deze maand direct door mijn eigen 200mb data heen was, besloot ik een 300mb blox aan te zetten deze maand (kalendermaand) en dat ging zeer soepel.
Echter zit ik alvast te kijken hoe ik die weer uitzet, maar nergens in de app of myvodafone is de 300mb blox te vinden om uit te zetten. in de app staat hij wel aan maar meer opties zijn er ook niet.
Kunt u mij hier mee verder helpen?
Groeten Jeroen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Dammetje77,

Wanneer je geen mogelijkheid ziet om deze BloX uit te zetten gaat het hoogstwaarschijnlijk om een BloX voor de duur van je contract. Je kunt dit ook controleren in het tarievenoverzicht bij jouw abonnement. Kijk hiervoor op deze website.

Heb je bijvoorbeeld de Bel+Sms+Web 100 vanaf 6 januari 2014? Dan staat in het tarievenoverzicht bij 'Tarieven BloX' het volgende: "Extra 300 MB data Verhoog je data-tegoed van 200 MB naar 500 MB voor € 2,50 per maand
(Alleen beschikbaar op het BSW 100 prijsplan). Deze blox kan niet tussentijds worden stop gezet en geldt gedurende de gehele looptijd van het abonnement.".

Bekijk in context

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Dammetje77,

Wanneer je geen mogelijkheid ziet om deze BloX uit te zetten gaat het hoogstwaarschijnlijk om een BloX voor de duur van je contract. Je kunt dit ook controleren in het tarievenoverzicht bij jouw abonnement. Kijk hiervoor op deze website.

Heb je bijvoorbeeld de Bel+Sms+Web 100 vanaf 6 januari 2014? Dan staat in het tarievenoverzicht bij 'Tarieven BloX' het volgende: "Extra 300 MB data Verhoog je data-tegoed van 200 MB naar 500 MB voor € 2,50 per maand
(Alleen beschikbaar op het BSW 100 prijsplan). Deze blox kan niet tussentijds worden stop gezet en geldt gedurende de gehele looptijd van het abonnement.".
Rooosje1984

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste vodafone crew,

Ook ik ervaar hetzelfde probleem als d@mmetje77.
Ik heb jullie reactie gelezen, maar ik vind het wel opvallend dat 2 personen
onafhankelijk van elkaar denken een tijdelijke extra blox aan te zetten wat achteraf voor de rest van de abonnementsduur blijkt te zijn.

Misschien is het raadzaam dat jullie toch wat doen aan duidelijkere communicatie over dit onderwerp.
Ik vind het zelf erg vervelend dat ik nu tot en met april vast zit aan de blox terwijl me data verbruik
normaliter niet zo hoog is dat ik 500 mb verbruik.

Groet Rosita
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic