Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,169Oplossingen
  • 1,573Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Afkopen contract Alleen-lezen Opgelost

probleem,Mijn huidige abonnement en telefoon kunnen niet meer aan mijn wensen voldoen en wil dus een nieuw toestel en met een nieuw(verlengde) abonnement nemen.Mijn contract loopt nog tot 10-09-2014.I...

Gavry door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S4 mislukte update [oplossing] Alleen-lezen Onopgelost

Omdat hier bij vodafone blijkbaar niemand de handleiding kan geven om dit probleem op te lossen. Zal ik al die klanten maar even de oplossing geven. Ben eigenlijk gestopt, maar vind het anders ook zo ...

Email adres Protect Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Kan mij iemand helpen, Ik heb portect geinstalleerd, wordt er om een pincode gevraagd.Deze wordt dan naar een email adres verstuurd. Maar dit adres bestaat niet meer, hoe kan ik dit adres verand...

Samsung Galaxy S3 laadt niet op/USB-kabel werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Hallo,sinds een tijdje kan mijn Samsung Galaxy S3 niet meer opgeladen worden. Ik heb verschillende opladers geprobeerd maar ook deze konden hem niet opladen. De accu van mijn S3 kan wel gewoon opgelad...

Mitchh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Firmware upgrade naar KITKAT gaat verkeerd Alleen-lezen Opgelost

Bij het upgraden van mijn firmware op mijn S4 via KIES is mijn PC afgesloten op het punt dat het toestel bezig is met de Binairie encounter. Nadat de PC weer is aangezet heb ik voor de recovery mode g...

Guidovdb door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar week heb ik geen bereik meer, heel af en toe heb ik op een aantal plaatsen wel bereik. Er staat nu standaard een rondje met een schuine streep erdoor bovenaan mijn scherm.De simkaart we...

Monique29 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

netwerkcode Alleen-lezen Onopgelost

Mijn mobieltje doet het niet meer. Heb simkaart in oude Siemens A50 gestopt. Inlogcode werkt, dus simkaart werkt blijkbaar. Nu wordt een netwerkcode gevraagd. Wat moet ik intikken?

Vraag of 3G dekking wordt meegenomen tijdens uitrol van 4G, postcode 1687 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, sinds een tijdje heb ik een vodafone abonnement waar ik tevreden mee ben.Om mijn thuislocatie heb ik goed ontvangst alleen elders in dezelfde woonplaats is het bereik niet optimaal.Hoewel de de...

Megapaul door Gedreven Liefhebber
  • 79 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 16 Likes

Abonnement wordt niet langer ondersteund Alleen-lezen Onopgelost

“Beste Meneer Kabel, Vodafone vernieuwt continu zijn netwerk en systemen […] en daarom kunnen wij uw huidige abonnement niet langer aanbieden en passen wij dit aan naar een ander abonnement.” Momentee...

RomanovX door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutmelding android.proces.acore is gestopt op S4 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik zit momenteel met een dijk van een probleem, sinds de nieuwe update krijg ik om de seconde "het proces android.process.acore is gestopt" in beeld. In eerste instantie begreep ik dat ik de ca...

Roth68 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

garantie Alleen-lezen Onopgelost

Hoi @simonesmitIk heb je bericht aan een bestaand topic toegevoegd, hier kun je het antwoord op je vraag terugvinden.

Annabelle door Oud Community Moderator
  • 1846 Topics
  • 148 Oplossingen
  • 119 Likes

Geheugen vol door opgeslagen contacten Samsung S4 Alleen-lezen Onopgelost

Het geheugen van mijn Samsung S4 is vol vanwege de opgeslagen contacten (wat ik een beetje vreemd vind). Hoe dit op te lossen zonder mijn contacten kwijt te raken? Ik kan mijn contactenlijst momenteel...

arcadio door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart kapot in buitenland, wat nu? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik reis op dit moment een aantal maanden door Azie, en ik heb de pech dat mijn vodafone simkaart kapot is gegaan. Hij wordt niet meer herkend door het toestel, schoonmaken e.d. heeft niet geholp...

Opzegtermijn, overstap andere providor Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Omdat ik bij hi een aanzienlijk goedkoper abbonement kan afsluiten wil ik graag overstappen naar hi wanneer mijn vodafone abbonement is verlopen, de einddatum betreft 3 juli. Klopt het dat ik d...

Batterijproblemen Samsung Galaxy S4 Black Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds juli 2013 de Samsung Galaxy S4 Black waar ik zeer tevreden over ben.Echter de afgelopen paar weken niet meer.Mijn telefoon gaat, terwijl ik b.v. mn mail kijk, uit zichzelf uit. Batterij s...

Prepaid + Alleen-lezen Onopgelost

Ik vroeg me af of je ook een prepaid tarief hebt waarmee je kan bellen en internetten en evt. Sms'en ?

Simkaart activeren Alleen-lezen Opgelost

Goede avond ik heb vanavond een note 3 ontvangen, mijn oude sim past er niet in dus de bijgeleverde er in gedaan.nu kan ik die tel maar tot 18.00 activeren, er staat in de brief dat dit ook via my vod...

marreko door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer kan ik mijn multisim verwachten? Alleen-lezen Opgelost

Ik ben 11 februari overgezet van mijn oude provider naar Vodafone met nummerbehoud. Ik heb een Red Super abonnement afgesloten met 6Gb internet en een multisim. Wanneer kan ik mijn multisim verwachten...

geen 3 g netwerk st.willebrord postcode 4711 Alleen-lezen Onopgelost

Helaas al lange tijd alleen maar het oude gprs netwerk beschikbaar dat is hele vervelend als je een smartfone hebt en een goed afgesloten abonnement .verbinding is niet stabiel .probleem al lang gemel...

Tiny1956 door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen