Al sinds donderdagmiddag 24 april kan ik in ijsselstein niet bellen of gebeld worden.
De klantenservice van Vodafone doet er heel laconiek over ("tsja, verstoringen kunnen gebeuren mevrouw. Maar we hebben het nu genoteerd (op 25 april pas!) en ik ga het doorgeven aan de technische dienst"). Ondertussen duurt dit al meer dan 48 uur en zie ik nergens communicatie van Vodafone over wanneer dit opgelost gaat worden!
Wat is er aan de hand in IJsselstein?
Wanneer kunnen wij weer bellen en gebeld worden?
Dit kun je toch niet maken? Je kunt je klanten toch niet meer dan 2 dagen (en wie weet hoe lang nog) onbereikbaar laten?
Mijn vriend en ik hebben allebei een Vodafone-abonnement, en zijn dus allebei al 2 dagen onbereikbaar. We hebben een pasgeboren dochtertje en ik vind het doodeng dat wij dus niemand kunnen bellen als er iets dringends aan de hand is. Vodafone let op: dit kunnen jullie echt niet maken. Jullie kunnen klanten niet zo behandelen. Weten jullie wel hoe gevaarlijk dit is en dat jullie er niet zo laconiek over kunnen doen?