stanas1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blyk micro-sim?

Als ik het goed heb hoort Blyk bij het Vodafone netwerk. Zoja, dit is mijn probleem:
Ik heb onlangs een Huawei Ascend P6 aangeschaft, waarna bleek dat deze een micro-sim vereist. Helaas is mijn Blyk simkaart een standaard-sim. Mijn vraag is dus: heeft Blyk ook micro-simkaarten? Ik heb hierover namelijk niks op de Blyk website kunnen vinden.

Ik vind dit erg onhandig.. Ik zou graag Blyk willen behouden. Kan iemand me hiermee helpen? Hopelijk hebben jullie snel een antwoord voor me klaar staan! 😄 Alvast bedankt.

Mvg
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @stanas1 ,

Misschien even contact opnemen met Blyk? Zij zijn verantwoordelijk voor de simkaart.
Anders even verdere informeren op www.vodafone.nl/support
stanas1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie. Ik zou graag contact opnemen met Blyk, maar voor een of andere reden staat er op http://www.blyk.nl/help/contact/ geen info over hoe ik iemand van Blyk kan bereiken (er staat wel ''Een vraag stellen via onderstaand webformulier kan ook.'', maar er staat helemaal geen webformulier?) en mijn vraag staat niet in de FAQ of handleiding.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @stanas1 ,

Heb ik ook gemerkt. Hmm, neem dan even contact op via www.vodafone.nl/support begin anders even online of ze je daar kunnen helpen. Twitter, Facebook of de live chat.

Als je daar ook niet ergens uitkomt stuur ons weer en berichtje terug, dan kunnen we kijken of er nog enige andere wegen zijn.
Is het toch gelukt meld je dit even aan ons door :).
troublemakermk4

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@stanas1

Is het ook geen optie om je simkaart te laten knippen in Micro-sim formaat ?
als je in de vodafone zaak (of andere telefoon zaak) komt en het vriendelijk vraagt misschien
kunnen de medewerkers die wel in formaat knippen voor je.

M.v.g Johan
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Het knippen van je simkaart wordt in winkels niet gedaan. Je kunt het uiteraard wel zelf doen, dit is op eigen risico.
Daarnaast staan er op internet zat handleidingen hoe je zelf kan knippen

*moderator edit: antwoord aangepast in lijn met recente richtlijn.*
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ter waarschuwing! Als je deze zelf knipt en gaat het fout, dan is je simkaart niet te reden... Dus knip je zelf doe het dan voorzichtig.

Of inderdaad en winkel bezoeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic