Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,276Oplossingen
  • 1,746Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

4G bij stadion De Kuip wel met SGS4, niet met iphone 5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb bij het stadion De Kuip in Rotterdam gewoon 4G verbinding met mijn RED abonnement. Ikzelf heb een Samsung Galaxy S4. Mijn vrouw heeft exact hetzelfde abonnement maar geen 4G met haar Iphone 5. ...

Kan ik mijn red super migreren naar een red? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een veel te hoog abonnement aangesmeerd gekregen. Ik heb duidelijk gevraagd hoeveel het zou besparen als ik mijn oude telefoon zou houden. 10 euro was hierop het antwoord. Wat een leugen! Daarb...

waar staat abonneren? Alleen-lezen Opgelost

Hoi, zag dar er in mijn postcode gebied werkzaamheden/verstoring aan het netwerk is. Nu staat er in de tekst dat je hiervan op de hoogte kan worden gehouden. Voor mobiel zie onderstaande tekstBezoek j...

9207 - Drachten - geen 3G verbinding mogelijk - uitsluitend 2G Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 21/11/2013 is er geen verbinding mogelijk met het 3G netwerk. Contact gehad met de helpdesk, overschakelen naar 2G lost het probleem op. Geen actuele storingen bekend op dat moment. Probleem: We...

Problemen met netwerk - Simkaart werkt ook niet meer. Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone is echt niet goed altijd slecht verbinding storing je betaalt zoveel geld voor zo'n slecht provider anderen mensen de t mobile hebben enz die hebben nooit problemen en nu mij sim kaart doet a...

Samsung S4 kan niet aangemeld worden op Vodafone 4G netwerk????? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik ben sinds vandaag nieuwe klant van Vodafone. Ik ben vanmorgen succesvol geporteerd van T-Mobile naar Vodafone toe. Aangezien Vodafone via Nu.nl heeft laten weten dat nieuwe klanten direct ge...

Sms app verdwenen van mijn toestel. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, sinds enkele dagen kan ik niet meer sms-en omdat de app hiervoor verdwenen is van toestel? - provider al gebeld. (Hollandse Nieuwe) Met mijn abbonement is niets mis. - telefoon winkel geweest. ...

3731 EB De Bilt Kan niet bellen of gebeld worden - 1 december 2013 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen,Nokia 301 (eigen toestel) met Voda-abonnement (bel/sms) werkte tot voor kort goed. Recent, na het plaatsen van nieuwe simkaart wegens aanpassing abonnement, slechts zeer zelden verbindi...

Stein 6171 AJ al 5 wkn geen 3G Alleen-lezen Onopgelost

Sinds verplaatsing van de zendmast ontvang ik in Stein geen 3G meer. Na eindeloos geschuif met simkaarten, uitzetten tel, vliegtuigstand, aanmelden ander netwerk wist moderator BasT te vermelden dat h...

1GB Internet Blox wordt niet geactiveerd Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik heb nu sinds een paar weken een nieuwe Samsung Galaxy S3 met een verse prepaid simkaart van Vodafone. Ik heb bij het kopen van de simkaart mijn nummer van mijn vorige provider (Hi) ...

Nieuw abonnement Super + multisim met lifetime korting Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb afgelopen vrijdag mijn Vodafone abonnement gewijzigd en een nieuw toestel erbij gekozen, nl de Samsung Galaxy Note 3. Ik heb 93 euro betaald voor het toestel en betaal 48 euro per maand....

telefoon geeft aan geen simkaart Alleen-lezen Onopgelost

heb me iphone 5s op gehaald in de winkel zij hebben daar mijn oude kaart geknipt maar er niet in gedaan maar met een adapter trug in de 4s niks aan de hand prima maar wil hem nu inde 5s doen en dan ge...

waar staat abonneren? Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar juiste board door moderator

Eerste rekening bij een nieuw abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

Hai!Vandaag heb ik een nieuwe telefoon + abonnement besteld bij Vodafone (yeey).Deze zal binnen 4-6 dagen binnen komen. Nu mijn vraag: wanneer ontvang ik de 1e factuur incl. de aansluitkosten?Is dit e...

Waarom worden kritische mensen geblokkeerd op jullie wall? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb redelijk wat klachten ingediend via Facebook en de mail, daarna hebben jullie met mij het abonnement opgezegt en mij geblokkeerd op facebook. Beetje slap en flauw natuurlijk, maar ik zou door d...

onbereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb twee abonnementen met Vodafone. Kan niet bellen in huis, kan niet bellen in de tuin. Heb geen Internet bereik op veel plaatsen in Zuid Holland. Advies Vodafone, gebruik 2g.... ze maken gewoon r...

Vodafone abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn Vodafone abonnement loopt deze maand ( 9 dec ) af en ik vraag mij af of het maandelijkse bedrag wat elke keer afgeschreven word van mijn rekening er deze maand nog van af gaat of niet. Het ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen