la_dyme

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

'Storing' ijsselstein

Al sinds donderdagmiddag 24 april kan ik in ijsselstein niet bellen of gebeld worden.
De klantenservice van Vodafone doet er heel laconiek over ("tsja, verstoringen kunnen gebeuren mevrouw. Maar we hebben het nu genoteerd (op 25 april pas!) en ik ga het doorgeven aan de technische dienst"). Ondertussen duurt dit al meer dan 48 uur en zie ik nergens communicatie van Vodafone over wanneer dit opgelost gaat worden!

Wat is er aan de hand in IJsselstein?
Wanneer kunnen wij weer bellen en gebeld worden?

Dit kun je toch niet maken? Je kunt je klanten toch niet meer dan 2 dagen (en wie weet hoe lang nog) onbereikbaar laten?

Mijn vriend en ik hebben allebei een Vodafone-abonnement, en zijn dus allebei al 2 dagen onbereikbaar. We hebben een pasgeboren dochtertje en ik vind het doodeng dat wij dus niemand kunnen bellen als er iets dringends aan de hand is. Vodafone let op: dit kunnen jullie echt niet maken. Jullie kunnen klanten niet zo behandelen. Weten jullie wel hoe gevaarlijk dit is en dat jullie er niet zo laconiek over kunnen doen?
30 Reacties 30
Jacqy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vind het zeer storend, al sinds donderdag niet meer bereikbaar! Lijkt nergens op. En compensatie? Dat zit er zeker niet in! Nooit geen problemen met rekening sturen. Dat is nooit uit de lucht, of dat is zo opgelost! Vodafone......een dikke 0.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jacqy ,

En compensatie zal denk ik lastig gaat omdat ook er andere gebieden last van kunnen hebben van bijvoorbeeld en storing, je kan ook geen rekening versturen? Er was vandaag nog wel en storing bij IDEAL en Rabobank gebruik je deze opties misschien.

En mochten er nog vragen zijn stel ze gerust achter.
Jacqy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vodafone.............wat een serviceBedroefde kat
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jacqy ,

Ik begrijp dat je hiervan baalt, ik hoop dat dit voor jou en de andere mensen in IJsselstein zo snel mogelijk is opgelost. Blijf je in ieder geval abonneren op het volgende Topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/3401-IJsselstein/td-p/155273

Bedankt!
Jacqy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Baalt???????..................Dit is sinds donderdag.........gewoon niet bereikbaar........gewoon slecht! Leve Vodafone....

Mini

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@SamsungExpert: werk je bij Vodafone?
Heb mij geabonneerd op het topic maar er gebeurt niks. Nul komma nul informatie, geen update..niets. Alleen reacties van ja het is vervelend, je baalt, mogen de monteurs geen koningsdag vieren etc. Zeer onprofessionele antwoorden. En ja een compensatie is wel op zijn plaats. Als het morgen niet opgelost is denk ik dat ik heel snel overstap naar een andere provider. Waardeloze "service" dit!!
En wat de vorige schrijver bedoelde met rekeningen sturen: Vodafone kan altijd rekeningen sturen, met of zonder storing. Had niets met internetbankieren te maken. Overigens kan de Rabobank wèl hun stoeing gedurende het weekend oplossen. Chapeau voor hun, een dikke duim naar beneden voor Vodafone. ????
Mini

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Houdt 3G ook bellen en gebeld worden in? En wordt er überhaupt wel aan dit probleem gewerkt? We krijgen namelijk niet de indruk. Er komen helemaal geen updates. Helemaal niets! Slecht van Vodafone.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Mini ,

Wat het Topic inhoudt is dat er niet bijvoorbeeld om de dag en post wordt geplaatst maar pas wanneer het probleem daadwerkelijk is verholpen dan zul je in je E-Mail en berichtje hiervan ontvangen krijgen, of het Forum goed in de gaten houden kan ook.

Ja 3G hoort ook bij het bellen smsen en internetten maar ook om gebeld te kunnen worden.
Mini

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Het lijkt erop dat we weer bereikbaar zijn. Bedankt voor het melden in de topic waar we ons op moesten abboneren om op de hoogte te blijven...
Was alles maar zo snel???????
Mini

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik bedoel dus, geen update in de topic..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Alle,

Zoals jullie zien is het probleem in IJsselstijn verholpen! Link: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/3401-IJsselstein/td-p/155273 Dit houdt nu in dat je normaal gebruik kunt maken van het netwerk.

Heb je toch nog steeds geen enig bereik volg de volgende tips hier op! Wil je binnen gebruik maken van het 3G netwerk kan er geen garantie worden gegeven dat je daar ook enig bereik hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic