Yurt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Steeds gebeld worden om abonnement te verkopen. Ongewenst

Ik gebruik al heel lang naar tevredenheid een vodafone prepaid aansluiting. De afgelopen jaren word ik steeds vaker gebeld door vodafone medewerkers met de vraag of ik niet over wil stappen naar een abonnement. Nee, dat wil ik niet.

De eerste keren dat hier over gebeld werd vond ik het niet zo erg, maar het lijkt steeds vaker te gebeuren. Kan ik ergens laten registreren dat ik hier niet mee over gebeld wordt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Yurt

Natuurlijk kan dit, in het bel me niet register: https://www.bel-me-niet.nl/

Een bedrijf mag een persoon niet voor telemarketing benaderen als die hier ingeschreven staat.
Doen ze dit wel, kost ze dit enorme boetes.

Echter u bent een klant bij Vodafone, maar ook daar heeft u rechten. Het recht van verzet geeft u het recht om ook hier vodafone voor te blokkeren. In My Vodafone ga je naar Profiel. Waarna je Rechts klikt op Privacy.

Hier zet je de schuifjes Voor acties en aabiedingen naar rechts. Dan mag u niet meer lastig gevallen worden.


Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai Yurt,

Heb je dit al duidelijk gemaakt aan de klantenservice? Via het forum kan dit niet worden doorgevoerd in het systeem. Als je dit even verteld via www.vodafone.nl/support/contact/ kan de klantenservice dit verder voor je nakijken.
Yurt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie geen optie tot het versturen van een mail.

Moet ik dan naar een betaalnummer gaan bellen om aan te geven dat ik niet meer gebeld wil worden? 😞
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hallo Yurt,

Je kunt even en chat starten en het daar dus vermelden. En de E-mail is inderdaad verwijderd en daarvoor is weer nieuwe ruimte gemaakt zoals voor de Live Chat :)!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Yurt

Natuurlijk kan dit, in het bel me niet register: https://www.bel-me-niet.nl/

Een bedrijf mag een persoon niet voor telemarketing benaderen als die hier ingeschreven staat.
Doen ze dit wel, kost ze dit enorme boetes.

Echter u bent een klant bij Vodafone, maar ook daar heeft u rechten. Het recht van verzet geeft u het recht om ook hier vodafone voor te blokkeren. In My Vodafone ga je naar Profiel. Waarna je Rechts klikt op Privacy.

Hier zet je de schuifjes Voor acties en aabiedingen naar rechts. Dan mag u niet meer lastig gevallen worden.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic