Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,192Oplossingen
  • 1,615Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 3 maanden een vodafone red abb met onbeperkt bellen en 2 gb data.Voor heen had ik ook vodafone predpaid en daar deed die het goed.Nu met de app is het onmogelijk om mijn data tegoed in te...

gwenny87 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geld terugboeken naar betaalreking Alleen-lezen Onopgelost

De volgende situatie doet zich bij mij voor. Ik ben afgelopen week op vakantie geweest in praag. Daar heb ik een auto gehuurd, waar E585,- borg voor moest worden betaald. Ik heb via ideal ter plekke g...

vernieuwen van gegevens tegoed app Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al enkele dagen last van het feit dat de Vodafone app mij blijft vertellen dat mijn bundel bijna op is terwijl ik 24 juli de rekening heb betaald. Het heeft mijn tegoed niet vernieuwd en zegt d...

chielleke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlenging abonnement met nieuw toestel maar dezelfde bundelkeuze Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Enige maanden ben ik op zoek naar verlenging van mijn abonnement met daarbij nieuw mobiel. Huidige abonnement past precies bij mij, aangezien ik slechthorend/doof ben. Het was 100 belminuten, 5...

wilista door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Te laat sms gestuurd dat ik bijna over mijn bundel ben Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik las op de vodafone site dat er problemen waren met het sturen van de sms met de informatie dat jij bundel nog minder dan 20 % is. Nou heb ik dus even snel gekeken en ik heb op vrijdag 27-06-...

Geen internet op Huawei wel via roaming Alleen-lezen Opgelost

Een collega van mij heeft een Huawei telefoon van vodafone echter hij moet zijn roaming aan zetten onm te kunnen. Internetten nu is mijn vraag heeft dit probleem met de apn instellingen te maken?Met v...

Remi1972 door Gedreven Ontdekker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

HTC one blijft opnieuw opstarten Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerker, Mijn HTC one (nog geen jaar oud) had ergens in november opstartproblemen. Hij starte continu achter elkaar op zonder enige verklaring, wel zaten er pauzes tussen het booten door waar...

creapYYY door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

er word geld van me prepaid beltgoed automatisc af gehaald Alleen-lezen Onopgelost

ik heb mijn netwerk uit staan voor automatisc verbinding te maken met internet .maar toch word er elke dag 1 euro automatische van me beltgoed af gehaald hoe kan daten hoe stop ik dit iemand die hier ...

app Alleen-lezen Opgelost

Als je via de app naar de chat gaat, dan staat er onderin altijd dezelfde irritante tab " COOKIE INSTELLINGEN" en ook steeds dezelfde tekst " een ruimte melding over hoeveel je kunt doen met bijv 1GB"...

prpromoting door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet blox 1 gb Alleen-lezen Onopgelost

Heb vandaag internet blox aan gezet en gelijk weer uit gezet voor de volgende maand nu zegt hij dat hij pas 31/8 is afgelopen maar als ik hem uitzet moet hij toch gewoon eind juli afgelopen zijn en ni...

Bluepower door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

chat Alleen-lezen Onopgelost

Waarom werkt chat het niet. Ik krijg steeds de melding dat er geen aanwezig zijn en/of wegens drukte niet bruikbaar is???Ook heb ik er problemen mee, dat er ge verdere mededelingen daarover zijn!

prpromoting door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Databundel grap? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik kreeg zojuist de volgende SMS. Vanwege de manier van schrijven denk ik dat het om een grap gaat, maar ik wil dan wel melden dat deze onder de naam van Vodafone uitgevoerd wordt, afkomstig va...

Scherp S in combinatie met BloX Buitenland werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Zie titel, sinds de overgang van Scherp 250 naar Scherp S kan ik de BloX Buitenland niet meer activeren via My Vodafone.Dit constateer ik als volgt:My Vodafone =>Tegoed & verbruik =>Bekijk alle BloX v...

Zgurkogel door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

steeds terugkerend melding Alleen-lezen Onopgelost

Ik sinds enkele uren steeds de melding: android process score is gestopt. Wat houdt dit in en hoe kom ik ervan af?

harikaren door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat valt binnen en wat buiten de internet bundel. Alleen-lezen Onopgelost

Ik internet heel weinig met de telefoon maar heb nu al 2 x een kostenpost van 1x 120 en 1x 100 euro. Ik kan nergens vinden wat binnen of buiten de bundel valt en ik kan me niet voorstellen met mijn ge...

trudy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Na verlengen van abonnement wordt de rekening hoger en is zelfs verdubbeld Alleen-lezen Onopgelost

Per april heb ik ons zakelijke abonnement voor twee nummers op advies van Vodafone omgezet naar Red Business. Voordien was het maandelijkse factuurbedrag ca. € 70,- en dat zou dan ca. € 98,- per maand...

ajhoving door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung 4 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn abonnement net verlengd met een nieuw toestel de Samsung galaxy 4 alleen nu valt die soms uit terwijl de batterij nog voldoende is... Hij valt niet uit wanneer ik er mee bezig ben maar als...

mcroon door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1 inkomend nummer laten blokkeren? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik word helemaal gek gebeld en gesmst door mijn ex.Ik wil zijn nummer later blokkeren zsm kan dit?Als in een nieuw nummer neemt heeft hij dat binnen de kortste keren via via toch weer a...

Mees2013 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet op Vodafone netwerk komen. Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan alweer niet op het Vodafone netwerk komen.Zelfs niet op een ander netwerk.Ik kan niet bellen, smsen, of internetten.Omgeving middelburg - Zeeland.Is heel vaak een probleem hier in de buurt.Wann...

Svisser door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen