dennissch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Andere toestellen beschikbaar dan huidige aanbod?

Hoi,

Ik heb sinds kort sim only verlengd bij jullie (van smart 500 geloof ik naar red essential 1 GB+300 minuten), ik kijk nog wel af en toe op jullie site om te checken of er leuke aanbiedingen zijn. Mijn toestel (iPhone 5S) voldoet nog prima, maar ik wil gewoon even kijken of er wat beschikbaar is tegen een geringe meerprijs. Hoe komt het dat jullie populaire toestellen zoals de LG G2, Motorola Moto G, Motorola Moto X en de Nexus 5 niet beschikbaar hebben? Komt dit nog?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hey @dennissch, we kiezen als bedrijf voor een bepaald aanbod waarvan we denken dat dit het beste aansluit bij de wensen van onze klanten. Welke toestellen we in de toekomst aanbieden kan ik nu helaas nog niet zeggen. Mocht je als het zover is liever een andere telefoon gaan gebruiken dan wij aanbieden kun je er nog altijd voor kiezen om de telefoon te kopen en deze te combineren met een Sim Only abonnement 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi! @dennissch ,

Fijn om te horen dat je toestel nog steeds voldoet aan je eisen, de Nexus 5 kan ik je wel uitleggen van de andere toestellen ben ik niet erg mee bekend. Maar de Nexus lijn was bedoeld om niet bij providers gekocht te worden maar gewoon los (Google wil zijn eigen netwerk opbouwen in sommige landen) en daarom vindt je niet overal de Nexus 5.

De Motorola Moto G wordt niet gezien als High End toestel en wordt daarom ook niet echt direct bewonderd, maar het toestel valt met zijn prijs best wel mee qua specs (niet op alles scoort het goed).
dennissch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie, ik weet inderdaad dat de Moto G niet gezien wordt als high end toestel, maar wel veel bang 4 bucks. En de LG G2 bijvoorbeeld is bijvoorbeeld 1 generatie ouder, maar is toch echt wel een high-end toestel. Dus ik ben benieuwd ook naar de reactie van Vodafone.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hey @dennissch, we kiezen als bedrijf voor een bepaald aanbod waarvan we denken dat dit het beste aansluit bij de wensen van onze klanten. Welke toestellen we in de toekomst aanbieden kan ik nu helaas nog niet zeggen. Mocht je als het zover is liever een andere telefoon gaan gebruiken dan wij aanbieden kun je er nog altijd voor kiezen om de telefoon te kopen en deze te combineren met een Sim Only abonnement 🙂
dennissch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor uw reactie! Ik snap dat jullie kijken naar de wensen van de meeste klanten. (waarschijnlijk dus iPhone en Samsung). Er zijn ook mensen die een kale of zo goed als kale android prefereren zoals de Motorola's, dit zijn vooral Tweakers/IT'ers in de regel. En een LG G3 is ook een mooi toestel bijvoorbeeld, maar de G2 is niet veel minder maar wel een stuk goedkoper. Het was ook meer uit nieuwschierigheid dat ik de vraag stelde, dan dat ik er echt mee zit 😄

Groetjes Dennis
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej dennissch,

Als je vraag is beantwoord klik dan even op als oplossing accepteren bij het bericht van _Nadia_ :). Dan weten andere ook dat je vraag is beantwoord.
dennissch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gedaan hoor! 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Top dennissch! 🙂

Mocht je in de toekomst vragen hebben ben je van harte welkom op het forum.
Nog en fijne dag verder.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste dennissch,

Als ras Tweaker ( wil je weten wie ik op tweakers ben, stuur je maar een privebericht) koop ik mijn toestel ook niet bij een firma als Vodafone. (behalve bij mijn zakelijke abonnement).

Dan zijn telefoons als een Xiaomi, Meiu en of Motorola veel aantrekkelijker (dan heb je geen locked bootloaders). Andere telefoons kunnen ook wel, maar ik ga voornamelijk voor veel hardware voor de money. En vervolgens haal ik van XDA mijn rom af, en deze flash ik dan stock.

Aangezien Vodafone niks aan zulke klanten heeft, bieden zij telefoons aan die het voornamelijk op het oog goed doen. Want dat is het aanbod voor de normale consument.

Als je ervaringen wilt van zaken waar ik mijn telefoons el cheapo haal, just ask (via privebericht)


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic