happyr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms problemen samsung s5 na lollipop update 5.0

Hoi, is er al een lollipop update 5.0.1 beschikbaar voor S5? Na allerlei problemen kan ik nu ook al niet meer sms-en en dus wil ik van 5.0 update af.

Iemand suggesties?
26 Reacties 26
Alex63

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb inmiddels de telefoon maar weer naar fabriek instellingen teruggezet en na wat gepuzzel ontvang ik weer sms uit het buitenland. Nu nog alle andere instellingen terug zien te zetten
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Alex63,

Goed om te lezen dat het weer werkt!

Groetjes Steven
Marmotje74

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb sinds kort een Samsung Galaxy A7. In de Vodafone winkel hebben ze de nieuwe simkaart erin geplaatst.
Kom er nu achter dat ik geen sms kan ontvangen,maar kan ze wel versturen. Heb Message+ geïnstalleerd maar krijg dan de melding dat mijn telefoonnummer niet bestaat ??? Is hier een oplossing voor?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Controleer via http://handleidingen.vodafone.nl/web/ of je de juiste smscentrale hebt ingesteld.
Werkt het dan nog niet dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen controleren of alles in orde staat in het systeem en eventueel een case aanmaken

Marmotje74

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nummer van de sms centrale klopt....dus zal contact opnemen met de klantenservice.
Voor zover bedankt!
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank, je zou eventueel een kruistest kunnen uitvoeren. Hierbij gaat jou simkaart in een ander toestel om te zien of het daarin wel werkt en een werkende simkaart in jouw toestel. Dit kun je doen in een vodafone winkel of belcompany winkel. Mijn collega's helpen je daarbij graag verder.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Marmotje74, hopelijk is het inmiddels gelukt. Ik heb je bericht even samengevoegd met dit topic. Wellicht staan hier ook nog andere tips vermeld waarmee je verder kunt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic