Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,315Oplossingen
  • 1,797Discussies
  • 82.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Reparatie proces Alleen-lezen Onopgelost

Achterkant van z3compact spontaan gebarsten, ingeleverd bij vodafonewinkel ter reparatie aangeboden.Herstel onder garantie uitgevoerd, en binnen 5 werkdagen weer retour. Hulde!!Voortgang was online du...

Rekening niet betaald!?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik kreeg een sms binnen 2 dagen geleden dat mijn laaste rekening niet betaald is. Als ik bij mijn Vodafone inlog. Dat staat het dat mijn laaste rekening wel betaald is (via automatisch incasso) ook ko...

Abonement aanvragen Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag,Wij zijn beide op leeftijd, en hebben een telefoon toestel voor noodgevallen.Ik heb zelf een Vodafone Time-out. Nu wil ik deze ook aanvragen voor mijn vrouw, maar om dit via de telefoon te r...

START_BLOX Alleen-lezen Onopgelost

Ik kreeg net opeens een sms met daarin "Je START_BLOX verlengt automatisch op 30-06-2015 om middernacht. Zorg voor voldoende prepaid tegoed(9,50 euro) en voorkom dat je BloX wordt afgesloten" Ik heb h...

blij na overstap Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone In mei heb ik bij jullie een smart 500 abbo besteld met nummerbehoud.Een week later had ik de simkaart al in huis, het wachten was op de overstap datum van 15 juni. Ik kreeg 's morgens ...

lucky kraslot Alleen-lezen Onopgelost

Aantal dagen geleden heb ik van jullie een kraslot ontvangen. Toen ik die kraslot opende zag ik dat ik een Ipad won.Maar ik kreeg een tweede bericht daarin stond dat ik een voucher voor 2e gratis fest...

Geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist met de klantenservice gebeld omdat ik geen bereik heb. Een aantal dagen geleden ben ik diverse keren gebeld (op de meest ongelukkige momenten) met een voorstel voor een nieuw abonnement. Het a...

Nieuw toestel uitzoeken Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Ik ben al vier jaar klant bij Vodafone, momenteel heb een Sony Xperia (slechtste keus in mijn leveen ooit!) en wil heel graag een nieuw toestel, aangezien ik maar eigen risico blijf betalen omdat ...

Billing Help Needed Alleen-lezen Onopgelost

Hello.I need some assistance with my bill. There is no email address for Customer Service, the 'chat' function on the mobile app hasn't worked in a week, and I am out of the country at the moment so c...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen