nathalie3884

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterechte afschrijvingen Blox

Ik probeer het maar zo, aangezien de chat steeds niet beschikbaar is, en ik het zat ben om steeds aan de telefoon te hangen, met bijkomende kosten.

Voor de 2e maand op rij worden er onterecht Blox berekend op mn rekening, de 1e keer gebeld, en zou het bedrag gecrediteerd krijgen, helaas een maand later nog niets op mn rekening. En tot mn verbazing deze maand wederom Blox berekend en afgeschreven. .....

Om moedeloos van te worden!!!
Ik hoop op een reactie van Vodafone, alle andere wegen naar contact lijken onmogelijk of onbegaanbaar helaas.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Hier dien je echt voor bij de klantenservice te zijn. Vanuit hier kunnen wij jou niet verder helpen omdat hier geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld en wij kunnen niet in de systemen van Vodafone. Zie hiervoor ook de regels van het forum.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Topic verplaatst van Het Koffiehuis naar Abonnementen. Zie nieuwe link, http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Onterechte-afschrijvingen-Blox/td-p/250838
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten. Lees voordat je een bericht plaatst altijd eerst de regels. nathalie3884
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic