Beste Vodafone, sinds kort een nieuwe woning in Ermelo 3851KW.
Het bereik 2G en 3G (ik heb geen 4G) is zeer slecht, de telefoon valt iedere weg.
Signaal is hooguit 1 streepje.
Bellen of dataverkeer maakt niet uit, beiden zijn slecht.
Dit op een iPhone 5s, uiteraard nog twee andere iPhone 5s getest van de familie die ook Vodafone hebben, zelfde probleem. Ook nog een simpele Nokia geen smartphone, geprobeerd die op het Vodafone netwerk zit, zelfde probleem.
Leveranciers met een mobiel pinapparaat hadden ook problemen, niet alleen binnenshuis maar ook buiten in de tuin is het signaal erg slecht.
Afscherming van signalen in de woning door beton en betonijzer is dus uitgesloten.
Iemand met KPN had vol bereik, kortom, dit lijkt me toch echt een Vodafone netwerk probleem.
Kunnen jullie een controle doen op het signaal in dit postcode gebied?
Ik verwacht niet de enige klant met problemen te zijn.
Op het oude adres ook in Ermelo, geen enkel probleem met het signaal. (3852XG)