HaBa

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Slecht bereik Ermelo 3851KW

Beste Vodafone, sinds kort een nieuwe woning in Ermelo 3851KW.
Het bereik 2G en 3G (ik heb geen 4G) is zeer slecht, de telefoon valt iedere weg.
Signaal is hooguit 1 streepje.
Bellen of dataverkeer maakt niet uit, beiden zijn slecht.

Dit op een iPhone 5s, uiteraard nog twee andere iPhone 5s getest van de familie die ook Vodafone hebben, zelfde probleem. Ook nog een simpele Nokia geen smartphone, geprobeerd die op het Vodafone netwerk zit, zelfde probleem.
Leveranciers met een mobiel pinapparaat hadden ook problemen, niet alleen binnenshuis maar ook buiten in de tuin is het signaal erg slecht.
Afscherming van signalen in de woning door beton en betonijzer is dus uitgesloten.
Iemand met KPN had vol bereik, kortom, dit lijkt me toch echt een Vodafone netwerk probleem.

Kunnen jullie een controle doen op het signaal in dit postcode gebied?
Ik verwacht niet de enige klant met problemen te zijn.
Op het oude adres ook in Ermelo, geen enkel probleem met het signaal. (3852XG)
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @HaBa ,

Vervelend maar misschien dat er storingen zijn of werkzaamheden daardoor kun je misschien minder of geen bereik hebben.
Klik > Vodafone werkzaamheden voor enige werkzaamheden.

(Let er wel even bij op dat als je en dorp of stad ziet die in de buurt is dat die mast ook problemen kan hebben waardoor signalen worden verstoord).

Voor enige tips klik je op de volgende link: Tips & Tricks voor geen bereik

Mocht je en controlere willen laten doen rondom het gebied waar je woont kun je beter contact opnemen met de klantenservice via 1201 voor bijvoorbeeld en technisch onderzoek.
HaBa
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Bedankt voor je reactie.
De storingen en werkzaamheden info had ik uiteraard al gecontroleerd.
Dit levert niets op.
De problemen zijn al zeker drie weken zo, voor die tijd weet ik het niet omdat de woning toen nog niet opgeleverd was.
In de wijk wonen meer mensen maar ik weet nu nog niet of er meer mensen zijn die een slecht bereik ervaren.
Beetje lastig te controleren op dit moment, ik mag hopen dat Vodafone wel kan vaststellen of in een bepaald postcode gebied een probleem speelt.
Vandaar mijn bericht hier op het forum.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @HaBa ,

Natuurlijk begrijp ik het zeker!
Het probleem is eigenlijk dat via het Forum dat moeilijk voor je nagekeken kan worden hiervoor kun je het beste bellen als en technisch onderzoek daadwerkelijk nodig is.

Het geval is dat er via het forum geen opties zijn om je gegevens erbij te pakken en de status er even bij te checken...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic