Ivenhoo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht:Telefoon op voorraad, toch zeer late levering

Ik heb mijn abbo verlengt, en een nieuwe telefoon beseld (LG G3).
Dit abbonement is via Fiends and familie.
Nu wacht ik al 2 weken op de telefoon, het abbonemnt is al ingegaan.
In de winkel van Vodafone kunnen ze mij niet helpen omdat het om een friends and familie abbonement gaat !
Het fustrerende is dat de telefoon daar gewoon op voorraad ligt !!!!
De service desk die ik al 2x heb gebeld vind het ook belachelijk maar zij kunnen er niets aan doen.
Hij heeft me zelfs aan voorgesteld om te annuleren en naar een andere provider te gaan toen ik dat zelf opperde.
Ook gaat de aktie van de gratis smartwatch nu niet door omdat ik te laat registreer voor deze aktie bij LG.
Dit was een reden voor mij om deze telefoon te nemen.
Kan hier nu echt niets aan gedaan worden? Ik wil best bij jullie klant blijven maar dit is geen service.
Ik heb het idee dat je aan de goden bent overgeleverd als je friends & familie hebt.

Groeten,
I.Retel
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Ivenhoo
Fijn dat je weer bij ons hebt verlengd en mooi dat je van de extra korting kunt genieten. Het klopt dat het toestel op dit moment tijdelijk niet leverbaar is. We zijn aan het wachten op nieuwe voorraad. We verwachten die ieder moment. Met betrekking tot de actie. Als je de aankoop hebt gedaan vóór 30-9, dan kom je in aanmerking voor deelname. Je kunt het toestel nog registreren tot 13-10-2014. Als je hier klikt, wordt je meteen naar de actievoorwaarden gelinkt, kun je het nog eens rustig doorlezen.
Gr Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic