Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,689Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

internet problemen Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik krijg net een berichtje dat ik 100 datakosten buiten me bundel ben.dus ik ging op me vodafone account kijken en zie opeens dat ik €190,- over me abbonoment heen ben.vandaag had ik een film g...

nummer wijzigen op mijn vodafone lukt niet !!! Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een nieuw prepaid simkaart gekocht maar ik kan mijn nummer niet wijzigen op mijn vodafone stuur je een mail dan krijg je een mail terug dat ik via deze weg moet doen dus bijdeze mijn vraag wie ...

Abonnement afsluiten Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan morgen alvast een nieuw abonnement afsluiten voor als deze nu is afgelopen. Mijn voorlopigheid abonnement is eind augustus afgelopen, op die datum ben ik al 18 jaar. Moet er nu morgen toch nog ...

Geen bevestigings-email van abonnement verlenging + nieuw toestel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel uitgekozen maar ik heb hier geen bevestiging van ontvangen (heb rond 17.30 uur de bestelling gedaan) het nieuwe abonnement staat inmi...

Mrlss door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S4 Wifi en batterij Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Sinds enkele dagen valt mijn wifi regelmatig uit. Dit doet hij op verschillende netwerken. Tevens is de verbinding vaak erg slecht terwijl ik maar 1 à 2 meter van de router verwijderd ben....

RoyalRoy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe gemiste oproep icoontje HTC desire 300 verbergen/uitzetten? Alleen-lezen Onopgelost

Ik word soms gebeld door een onbekend nummer door een handige app heb ik het nummer kunnen blokkeren. Alleen als ik me telefoon soms aan doe zie ik dat dat onbekende nummer me heeft willen bereiken do...

Lars97 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2e SIM voor reserve toestel Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Ik wil graag een 2e SIM kaart voor mijn reserve toestel bestellen. Dit toestel (een oude Nokia) neem ik vaak mee met mountain biken bijv. Ik wil dan niet mijn smartphone hoeven meenemen, maar het ...

Samsung Galaxy S4 Mini | E-mail synchronisatie werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hi,Sinds afgelopen zaterdagnacht synchroniseert mijn S4 Mini (nieuw; afgelopen donderdag ontvangen van Vodafone) niet meer de e-mail van mijn Hotmail-account. Ik maak hierbij gebruik van het stock-pro...

JBT door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

7827AA-Emmen-weinig tot geen bereik na verhuizing op nieuw adres Alleen-lezen Onopgelost

Zet de telefoon helemaal uit en aan (als dat kan door de batterij er uit te halen) CHECKNetwerkinstellingen: je telefoon hoort te staan op: GSM/UMTS (WCDMA) automatisch selecteren.Indien je je in een ...

Galan door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Teveel kosten abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Op 12-11-2013 zijn wij overeengekomen dat ik de SMS verdubbelaar blox een jaar gratis zou krijgen als compensatie voor de problemen. Mijn abonnement zou rond de 15 euro moeten zijn, maar is elke keer ...

Contractovername met eigen nummer behoud Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een vraag waar ik zelf niet helemaal uit kom, hopelijk kan een expert mij helpen. Ik heb een abonnement van Simpel dat maandelijks opzegbaar is.Mijn vriend heeft een vodafone sim-only. M...

ldegraaf6 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Omzetten abonnement Bel&SMS tegoed SO 2j 22,50 naar Scherp S Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Nieuwe vraag: mijn moeder kreeg een brief waarin staat dat haar abonnement omgezet wordt van Bel&SMS tegoed SO 2j 22,50 naar Scherp S. Nu betaalt ze 6,25 per maand en ze gaat dan 8,- per maand ...

grannus door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Heel vreemd probleem Galaxy S3 4g Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb sinds de update naar de nieuwste android versie een heel vervelend en raar probleem met mijn Galaxy S3.Naast dat de batterij snel leeg loopt (30% per uur normaal gebruik) is er nog iets w...

roede door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone RED-2 Essential E Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Heb een Vodafone RED-2 Essential E abonnement afgesloten met een nieuwe Iphone 5s.Nu is het zo dat ik nog een goed werkende Iphone 4s heb en deze graag zou willen gebruiken door middel van een d...

Ed68 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Galaxy S3 geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allen, sinds vorige week heb ik af en aan dat ik op mijn Galaxy S3 totaal geen netwerk meer heb. ik kan wel op Wi-Fi en dan alle on-line functies gebruiken, maar ik kan niet bellen of sms-en. ook ...

Abonnement op Belcompany.nl goedkoper Alleen-lezen Onopgelost

Als ik inlog op myVodafone.nl krijg ik een aanbieding voor een vodafone RED abonnement incl. Iphone S5, voor €53 euro per maand. Op Belcompany.nl krijg ik hetzelfde abonnement voor €45 euro per maand....

JoyceBR88 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slechte tot geen onvangst in Lutjebroek Alleen-lezen Opgelost

Slechte tot geen onvangst in Lutjebroek.Al keer opnieuw opgestart. En een keer de accu los en simkaart eruit. Resultaat nul.

Nummerbehoud aanvragen nadat het abonnement al actief is geworden. Alleen-lezen Onopgelost

hallo Vodafone-Team, mijn vader heeft een abonnement aangevraagd bij jullie maar hij heeft vergeten te melden dat hij met nummerbehoud wilde. Kan hij nog later bij een locatie van jullie een nummerbeh...

gokan1221 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen