Suzanne1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart

  • Ik ben nu in turkije in heb een  samsung s10e en die gebruik ik met een  Vodafone simkaart met internet en beltegoed nu ging dat altijd prima mijn gewassen bijna op en heb nieuwe gekocht Vodafone doet dat altijd voor mij maar nu heb ik geen internet enzo. Mijn mobile doet het ineens niet meer.heb simkaart in andere mobiel gedaan en daar doet hij het gewoon.hoe kan dat nu in eens.ik app nu met een s20fe snapt u het een beetje hoop dat je mij kunt helpen.alvast bedankt.vodafhone in turkije weet niet wat het kan zijn.

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Suzanne1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel vervelend om in het buitenland zonder mobiel te zitten. Het vervelende is dat op afstand nooit zo makkelijk is te zien wat er aan de hand is. Wel heb je een test gedaan met je simkaart in een ander toestel, en dat werkt. Heb je ook dat andere simkaart in je eigen toestel gedaan om te testen of die het dan wel doet? Doet die het ook niet, dan ligt het aan je toestel. Doet die het wel, dan is het vreemd en zou het aan je simkaart kunnen liggen. Dus test ook nog even een andere simkaart in je eigen toestel en kijk wat die doet. Als die het wel doet dan kan het eigenlijk niet aan het toestel liggen en zou je je eigen simkaart weer terug kunnen doen om te zien of die het nu wel weer doet. Misschien dat er een kink in de kabel zat en dat het nu gewoon weer werkt. 

En anders toch langs een winkel gaan om er naar te laten kijken, maar dat is vaak zo lastig in het buitenland. Kijk ook eens onder netwerk instellingen of je roaming wel aan hebt staan en dat je op 4G/5G zit. Misschien dat daar nog iets in zit. Jammer genoeg weet ik niet zoveel van Android toestellen dus meer dan dit kan ik je niet helpen. Maandag zijn er weer mensen van Vodafone online, mocht je er dus nog altijd problemen mee hebben, ook na bovenstaande, dan hier even melden dan kunnen ze je maandag verder helpen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Suzanne1
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat heerlijk dat je op dit moment in Turkije bent! Hopelijk heb je het ontzettend naar je zin ondanks dat je op dit moment geen internet via jouw Vodafone simkaart kunt gebruiken. Uit je bericht begrijp ik dat het wel werkt wanneer je jouw simkaart in een ander toestel hebt geplaatst. Heel goed dat je dit al hebt getest, want zo sluit je jouw simkaart uit. Mijn eerste vermoeden is dan ook dat er iets niet goed is ingesteld in jouw toestel voor het gebruik in het buitenland. Mocht het euvel nog niet zijn opgelost, dan wil ik je vragen om de netwerkinstellingen (APN) even te controleren en/of opnieuw in te voeren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic