Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,311Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Upgrade abonnement via My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo! Het kan aan mij liggen, maar ik kan nergens een optie in My Vodafone vinden voor het upgraden van de databundel (bv van Red Essential naar Red) binnen mijn contract. Is het echt alleen via de k...

rep_robert door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verzenden contractoverdrachtsformulier Alleen-lezen Opgelost

Heb nu al diverse keren online het contractoverdrachtsformulier geprobeerd te verzenden. Ik wil mijn particuliere abonnement overzetten naar het zakelijke abonnement van mijn werkgever met behoud van ...

Martine70 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen wifi sinds update android 10 Alleen-lezen Onopgelost

Net update android 10 gedaan op telefoon Nokia 7 plus. Vanaf dat moment geen Wifi meer thuis.

Herbie12 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

combineren abonnementen Alleen-lezen Opgelost

Ik had al een abonnement van vodafone. Nu heb ik een family abonnement erbij genomen met 3 nieuwe nummers. Mijn bestaande nummer zou in het nieuwe abonnement overgaan, maar nu betaal ik nog steeds apa...

baylan door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Rekening Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, hier ben ik weer! Abonnee sinds 16 oktober 2019, eerst door een fout van Vodafone een week niet gebeld kunnen worden, na tien werkdagen dat probleem opgelost door Vodafone. Toen kwam de e...

JoRaLe72 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Update android Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Weet iemand waarom ik nog geen update naar Android 9.0 heb gehad? Ik heb een Samsung Galaxy S8+ als het goed is unbranded. Alvast bedankt voor reactie..

Danny1586 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simcard Egypte kopen Alleen-lezen Opgelost

Wat kost een simcard in Egypte bij Vodafone

Carlaherm door Liefhebber
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Omzetten prepaid naar Vodafone, wachten sinds 24 nov !! Alleen-lezen Opgelost

ongelofelijk maar waar, van t kastje naar de muur sinds november 2019: op 21 nov overzetting prepaid naar abonnement aangevraagd, activatie gepland op 28 nov, nadien een case aangemaakt omdat er niks ...

rdeboer door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

nieuwe telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! ik vroeg me af of mijn nieuwe telefoon al is opgestuurd? Ordernummer: ******* Met vriendelijke groet Merel treep

rekening Alleen-lezen Onopgelost

?

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Alleen-lezen Opgelost

Vandaag kreeg ik via mail dat door er iets mis is gegaan in het logistieke proces dat de levering van mijn bestelling niet door gaat. Naderhand kreeg ik een mail dat ze vandaag tussen 15:00 en 19:00u ...

RCoumans door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toestel afkoping Alleen-lezen Opgelost

Bijna twee weken geleden een aanvraag gedaan om het laatste gedeelte van mijn toestel af te kopen en nog steeds geen afkoopsom in mijn mailbox hoe is dit mogelijk dat het zo lang moet duren?

Snel internet nodig voor werk Alleen-lezen Opgelost

Goedendag. Ik werk bij een groot onroerend goed bedrijf. Ik heb snel internet nodig voor mijn werk. Ik gebruik momenteel een andere provider, maar ik ben op zoek naar een vervanging. Dus alsjeblieft, ...

ontgrendeling via swipe werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Mijn telefoon wordt gestart door het invoeren van het wachtwoord en vervolgens swipe ik het figuur voor de ontgrendeling. Maar sinds vanochtend vraagt de telefoon voor vergrendeling nogmaals om een wa...

4267BerK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Push bericht gmail Samsung S10e Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik heb een Samsung S10e aangeschaft. Erg blij mee, alleen hij geeft geen pushmelding van GMAIL. Bij overige apps geeft geen problemen. Het lijkt erop dat GMAIL na een paar minuten in de s...

isookzo door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Dubbele abonnementskosten op de rekening van januari. Alleen-lezen Onopgelost

NewsHeb je op je rekening van januari kosten staan die je in december al betaald hebt? No worries, dit is bekend bij ons. Als jij je abonnement vorige maand niet gewijzigd of verlengd hebt, en je hebt...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

app werkt status/data niet bij Alleen-lezen Opgelost

Eind december het hele gezin op red together gezet. Top, 160gb te verdelen. Echter is de app sinds 1-1-202 na 00:00 uur nog nooit weer bijgewerkt. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar mag nie...

vodafone app werkt niet meer met nieuwe telefoon Alleen-lezen Opgelost

De app werkt niet meer goed met mijn nieuwe telefoon in kan inloggen en dan staat er fijn even geen rekening nu , en voor de rest gebeurt er niets en sluit hij zelf weer af en ja ik heb de app al op n...

indypronk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen