NoelleB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activeren zonder SMS

Goedemorgen,

 

Graag zou ik mijn Simkaart activeren maar omdat mijn oude Sim niet meer werkt kan ik geen SMS ontvangen.
Kunnen jullie mij hier mee helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is al opgepakt via een privébericht. @NoelleB komt met nummerbehoud op de 14e pas over naar ons toe. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @NoelleB 
Je kan je nieuwe SIMkaart activeren via My Vodafone.
Ga in je browser naar: https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart/simkaart-activeren
Daarin zie je de nieuwe juiste kaart en als het goed is kan je die op die manier actieveren.

Heb je wel een nieuwe simkaart ontvangen, maar staat deze niet in het overzicht? Bel dan tussen 8.00 en 18.00 uur naar 0800-1258. Houd het simkaartnummer, je klantnummer, het mobiele nummer en je IBAN bij de hand. Dan helpen ze je bij Vodafone meteen verder.

NoelleB
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:

Hoi @NoelleB 
Je kan je nieuwe SIMkaart activeren via My Vodafone.
Ga in je browser naar: https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart/simkaart-activeren
Daarin zie je de nieuwe juiste kaart en als het goed is kan je die op die manier actieveren.

Heb je wel een nieuwe simkaart ontvangen, maar staat deze niet in het overzicht? Bel dan tussen 8.00 en 18.00 uur naar 0800-1258. Houd het simkaartnummer, je klantnummer, het mobiele nummer en je IBAN bij de hand. Dan helpen ze je bij Vodafone meteen verder.

 

Hi EnergieBoy,

Helaas kan dit alleen als je simkaart het al doet, omdat je een SMS moet kunnen ontvangen wat ik dus niet op dit moment kan.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is al opgepakt via een privébericht. @NoelleB komt met nummerbehoud op de 14e pas over naar ons toe. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic